samuelszon Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag kom på en jäkligt schysst sak, jag vet inte om den är uppfunnen men det vore grymt smart och praktiskt om den fanns. Jag snackar om en adapter som du kan koppla in till din PC. Denna adapter kopplas in genom USB:n och har en minneskortläsare på framsidan. Vad är då poängen? Jo, denna minneskortläsare passar till PS2- minneskort. Jag menar alltså att du kan då föra över bilder som du har tagit på SA, save-filer och dylikt från ditt minneskort. Det vore sjukt bra. Att du alltså för över ditt minne från PS2-minneskortet till datorn. Då kan ju vi PS2-spelare dela med oss av våra bilder, moddar etc. Denna variant borde även skapas så den passar till XBOX/Gamecube minneskort. Jag tror att den skulle göra succe. Observera att den inte behöver finnas bara för SA, finns ju så många andra spel (repriser som du har på FIFA m.m.). Någon som fattar vad jag menar, eller finns den redan och i så fall var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag är ganska säker på att detta finns för både PS2 och XBOX fast på PS2 funkar det åt andra hållet kan man säga den tillåter dig att föra över savefilerna till ett usb-minne eller liknande som du kopplat in i konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag är ganska säker på att detta finns för både PS2 och XBOX fast på PS2 funkar det åt andra hållet kan man säga den tillåter dig att föra över savefilerna till ett usb-minne eller liknande som du kopplat in i konsolen. Vet du vart man hittar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) . http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=306 Redigerad 9 april, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 . http://us.codejunkies.com/shop/product.asp...&l=1&ProdID=306 Det där var väl ett vanligt minneskort med lite mer minne bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Bara å använda ett USB minne (flashminne), man får ju med ett när man köper Action Relpay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ja dock måste man kolla så man får senaste versionen av Action Replay MAX när man köper det då usb-minnes funktionen inte fanns med i den första versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts