JMC Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 En Ding Ding Värld hette (heter?) en tidskrift som publicerade en blandning av reportage om sanna udda historier, obekräftade teorier och rena falsarier som om allt vore sanning. Tidningen är ofta ensam om sina häpnandsväckande scoop (huruvida detta beror på att de är de enda som fått tag på materialet eller att de är de enda som inte låter sin journalistiska (tro-)värdighet stå ivägen för att låta det gå i tryck kan möjligtvis diskuteras), exempelvis hade de ensamrätt på intervjuer med Snömannen. Tidningen karaktiseras av journalisternas civilkurage och mod att stå upp och skriva om de saker som regeringar och politiker under långt tid försökt hemlighålla för den stora massan. Exempelvis hymlar de inte med att Elvis i allra högsta grad lever. De publicerar även ivrigt bilder på utomjordingar som under lång varit undangömda av bl.a. CIA. Här finns en del urklipp från olika tidningar: En ding ding värld 1 En ding ding värld 2 En ding ding värld 3 En ding ding värld 4 En ding ding värld 5 En ding ding värld 6 En ding ding värld 7 En ding ding värld 8 En ding ding värld 9 En ding ding värld 10 En ding ding värld 11 En ding ding värld 12 En ding ding värld 13 En ding ding värld 14 En ding ding värld 15 En ding ding värld 16 Har ni fler sidor att dela med er av? Släng upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Mjo, jag tror jag har nån tidning kvar av dom där. Iofs var det mina storasyrror som köpte dom tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Haha ja, kommer ihåg tidningen från när jag var liten, trodde själv på vissa av sakerna jag läste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Minns att jag fick en sådan tidning när jag låg på sjukhus -97 Det var inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) JMC, Väldigt off-topic, en ren hypotes detta, men jag får en svag aning av att du hänger på ett forum med ett namn som X:et. Redigerad 9 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Min favorit måste vara den här. Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Visste att jag skulle sparat dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 14 och 15 ser så overkliga ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 En polare till mig har en massa som han har hittat på tippen. Riktigt skojiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Aldrig sett innan men det var rolig läsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har ett tiotal någonstans. Ska se om jag kan hitta några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 JMC, Väldigt off-topic, en ren hypotes detta, men jag får en svag aning av att du hänger på ett forum med ett namn som X:et. Förvånar det dig? Han gillar mördare. Nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hmm aldrig hört talas om dom där men dom vär rätt skojiga o läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Förvånar det dig? Han gillar mördare. Nuff said. Eller..." Snuff said"? Bwarharhar! Oj, vad jag är tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tja, jag har några hemma. Ganska tråkiga när man läst dom några gånger. Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Den tidningen kommer jag ihåg .. läste den inte så mycket när jag var liten, utan har läst hos kompisar nu när jag är lite äldre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nr 10/11 1997 http://img445.imageshack.us/img445/4205/eddv19mh.jpg Nr 12/1 1997/98 http://img308.imageshack.us/img308/3843/eddv28jc.jpg Nr 2/3 1998 http://img445.imageshack.us/img445/3716/eddv30sd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 JMC, Väldigt off-topic, en ren hypotes detta, men jag får en svag aning av att du hänger på ett forum med ett namn som X:et. You know me to well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Haha, vafan? Har dom slutas tillverkats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Haha, vafan? Har dom slutas tillverkats? Ja det va länge sedan. Men man hittar säkert några beg. på tradera och liknande ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts