Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 That's what i mentioned, varför här om det finns ett eget forum. Tråden skapades före forumet sen bumba nån den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tråden skapades före forumet sen bumba nån den Du får gärna säga "du" till mig. Som sagt, jag visste inte att den hade ett eget forum och eftersom Saints Row inte har ett så trodde jag inte Godfather hade ett heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Finns detta på Svenska eller bara Engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Du får gärna säga "du" till mig. Som sagt, jag visste inte att den hade ett eget forum och eftersom Saints Row inte har ett så trodde jag inte Godfather hade ett heller. Nee jag ville vara lite fin i kanten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Finns detta på Svenska eller bara Engelska? Ehm, Hur många spel är rolliga på svenska? förstör ju hella skiten. Nej The godfather finns inte på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ehm, Hur många spel är rolliga på svenska? förstör ju hella skiten. Nej The godfather finns inte på svenska. Jopp, har man köpt spelet lagligt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Är de inte EA som gjort spelet? Alla deras spel finns ju på svenska...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jopp, har man köpt spelet lagligt så. Aha, Jag har inte köpt spelet dock. Men har spelat det . Men Godfather på svenska . jaja alltid hatat EA's spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Aha, Jag har inte köpt spelet dock. Men har spelat det . Men Godfather på svenska . jaja alltid hatat EA's spel. Om du inte fattat det så är det bara texten översatt på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts