leftbehind Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Fick hem Gudfadern imorse och har lirat en stund, gjort lite sköna gangstergrejer. Fortsätter väll inatt. Vad tycker ni om spelet? Det är ju helt klockrent, iallafall så långt jag kommit. T.ex när man slåss, inte bara pangpang på typ en knapp utan det är ju lite sköna kombinationer o grejer. Diskutera spelet här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Finns en tråd redan redan GTA-liknande spel>Godfather men jo, är underboss iaf, skill 37, tog just över ett warehouse och förstörde cuneos compound. Är ett bra spel och så, roligt men blir lite halvt sen i längden Roligast ibörjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Väntar till den överlägsna XBox 360 versionen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har spelat det ett tag nu Riktigt roligt spel, har 23 i skils. men är det någon som kan förklara vad det där röda krysset står för :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Gå in i map, den har du lagt till själv. (För hjälp att hitta dit man vill) kan ta bort den under själva kartan. Minns inte vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race. Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race. Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första. Mer än ett halvår gammal tråd Men kommer gudfadern2 ut till ps2/xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Mer än ett halvår gammal tråd Men kommer gudfadern2 ut till ps2/xbox? GOOGLE IS YOUR FRIEND Googla vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ska köpa spelet nu till XBox 360. Blev sugen på lite gangsterspel och det här verkar kul. Föresten, det ska bli kul att se hur Godfather 2 kommer bli. Undrar om de kommer följa filmerna eller köra ett eget race. Spelet har inte presenterats officiellt men de som gjorde första spelet har sagt att de just nu jobbar på uppföljaren och att den ska bli mycket bättre än första. Hoppas verkligen att dom förbättrar bilarna och siktet med vapen, dom två grejerna var riktigt dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Mer än ett halvår gammal tråd OCH? Bättre det väl än att starta en helt ny tråd bara för att säga att jag ska köpa spelet? Men kommer gudfadern2 ut till ps2/xbox? Jag tvivlar på det. Spelet kommer väl inte bli klart fören tidigats 2008/2009 och då har det slutats att producera spel till XBox/PS2. Hoppas verkligen att dom förbättrar bilarna och siktet med vapen, dom två grejerna var riktigt dåliga. Jag tror nog de kommer förbättra det mesta som de har fått klagomål på. Redigerad 11 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 @Crusader; Jag har det till 360. Väldigt kul, snyggt, nya grejer så som uppdrag, bilar och vapen och sen kan man tanka allt från pengar till vapen på XBL marketplace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har bara kört buskversionen och då kan man inte gå ut ur bilen när man väl gått in. :/ Halvbra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=40 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har bara kört buskversionen och då kan man inte gå ut ur bilen när man väl gått in. :/ Halvbra spel. Mjo, men om du fixar till det så kommer du ut igen. Sök runt litte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Mjo, men om du fixar till det så kommer du ut igen. Sök runt litte. No shit att man kommer ut igen om man fixat så att det går att komma ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Blev jäkligt sugen på att börja spela Godfather igen. Lirade i sommras tror jag. Jag försökte ta över ett warehouse, försökte 20 miljoner gånger - lyckades aldrig. Det hörde inte till storyn, men jag var för stolt för att ge upp. Sen tröttnade jag på hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har bara kört buskversionen och då kan man inte gå ut ur bilen när man väl gått in. :/ Halvbra spel. Finns en crackfix som fixar den buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 GOOGLE IS YOUR FRIEND Googla vet jag Haha, nu fick jag lust att säga till dig att hålla käften ^___^ http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41132 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41132 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41132 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag laddade ner det men tyvärr NTSC så jag fick bara svart-vitt, men det är rätt okej ändå. har klarat runt 80% av storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Gudfadernfilmerna är skitbra Spelet når nästan samma nivå. Spelade mkt i somras, men nu var det ett tag sen Kanske ska börja igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts