voodo Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vet nån vars jag kan ladda hem ett mod där man kan röka på så man blir hög och dricka sig full.? Jag hittade modet på den här hemsidan: http://gta-sanandreas.com/downloads/pafile...tion=file&id=61 MEN när jag klickar på ''Download File'' blir jag bara skickad till den här länken: http://gta-sanandreas.com/downloads/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Filen finns inte längre på den där sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Filen finns inte längre på den där sidan. Vet du vars jag kan hitta den annars då? Skulle vara jätte tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 . http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1078 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 . http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1078 YES! Tack so hemskt mke Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Fränt..Hur gör man med detta mod? Alltså måste han röka o dricka hela tiden eller ska man trycka på någon knapp eller så? EDIT:laddade ner o kollade..Men när man ändrar Main.scm då försvinner väl sparfilerna allstå man kan itne spela dom e det inte så..det e ngt det vet jag..=/ Redigerad 10 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Fränt..Hur gör man med detta mod? Alltså måste han röka o dricka hela tiden eller ska man trycka på någon knapp eller så? EDIT:laddade ner o kollade..Men när man ändrar Main.scm då försvinner väl sparfilerna allstå man kan itne spela dom e det inte så..det e ngt det vet jag..=/ Du måste då börja på ett nytt game tyvärr.. För att hitta weed och bärs så går du på baksidan av Ryders gård. Alkohol: Den vita flaskan: Ger effekt Den bruna stora flaskan: Samma flaska som den andra fast den dricker han bara utan att bli full. Weed: Gräset som snurrar runt: Du blir hög som fan Vanliga marra ciggen: Den röker han bara utan effekt OBSERVERA! Du måste stå still om du vill att han ska dricka ur flaskan eller ta bloss från marra ciggen. Och när du ska ta marran eller ölen osv. så kan du inte stå kvar då man har tagit det.. Spring rakt igenom flaskan eller ciggen osv. och fortsätt. Annars om du står kvar så tar han flaskan/marran och sen försvinner den eftersom om du tar samma sak två gånger, och då försvinner det på andra gången. IBLAND KAN DET BLI BUGGAR! Då man tar sakerna händer det ingenting alls.. Det finns ingenting att göra åt. Redigerad 10 april, 2006 av voodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Du måste då börja på ett nytt game tyvärr.. För att hitta weed och bärs så går du på baksidan av Ryders gård. Alkohol: Den vita flaskan: Ger effekt Den bruna stora flaskan: Samma flaska som den andra fast den dricker han bara utan att bli full. Weed: Gräset som snurrar runt: Du blir hög som fan Vanliga marra ciggen: Den röker han bara utan effekt OBSERVERA! Du måste stå still om du vill att han ska dricka ur flaskan eller ta bloss från marra ciggen. Ja jag tänkte väl att det var New Game man fick ta Det e så himla tradigt alltså... Men tack för informationen..ska testa det..Får ju spara Savefilerna =P och göra backup såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja jag tänkte väl att det var New Game man fick ta Det e så himla tradigt alltså... Men tack för informationen..ska testa det..Får ju spara Savefilerna =P och göra backup såklart Gör det du (bara en kul grej. Jag får huvudvärk då man har tagit alkoholen som ger effekt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gör det du (bara en kul grej. Jag får huvudvärk då man har tagit alkoholen som ger effekt ) Haha okej ska testa den nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 10 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Haha okej ska testa den nu =) Hoppas det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Den kan innehålla en bug som gör att spelet låser sig, dock. Jag laddade ner den fyra gånger och den låser sig ändå vid samma ställe så jag får stänga av datorn via datorns strömbrytare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Den kan innehålla en bug som gör att spelet låser sig, dock. Jag laddade ner den fyra gånger och den låser sig ändå vid samma ställe så jag får stänga av datorn via datorns strömbrytare. Har just märkt det. Jag kan inte spela basket eller köra lowrider tävlingen. Men jag behöver inte stänga av hela datorn. För mig stängs bara spelet ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Har just märkt det. Jag kan inte spela basket eller köra lowrider tävlingen. Men jag behöver inte stänga av hela datorn. För mig stängs bara spelet ner. För mig så låser sig hela datorn vid första OG Loc-uppdraget så att jag måste stänga av datorn... EDIT: Mariiiiie , ladda ner San andreas Mod Manager här så slipper du starta new game. Redigerad 11 april, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 För mig så låser sig hela datorn vid första OG Loc-uppdraget så att jag måste stänga av datorn... EDIT: Mariiiiie , ladda ner San andreas Mod Manager här så slipper du starta new game. Det går inte med high/drunk modet :S . Man måste ha flera filer.. I det där modet så är det bara main och readme :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det går inte med high/drunk modet :S . Man måste ha flera filer.. I det där modet så är det bara main och readme :S Ja, men gör bara som jag; Ta originalscriptet och ett eget screenshot. Funkar för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 13 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Ja, men gör bara som jag; Ta originalscriptet och ett eget screenshot. Funkar för mig! Okej... Nu funkar det. Men nu har jag lagt dit sakerna på på GTASAM exe saken men nu är det ju ett ''ORIGINAL MOD'' och det andra för sig. Hur får man dom att komma ihop så man kör på high drunk modet så kan man fortfarande köra original samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Tyvär, det går inte. Men det behövs ju inte, för den enda skillnaden emellan originalet och High and Drunk är ju drickan, cigaretterna och bilen vid huset. Men du kan inte slå ihop alla. Du frå välja emellan alla moddar och originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts