PhOeNiXxX Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tjenix, började åter spela GTA SA för några veckor sen, men då jag försöker spela min egen radiokanal så spelas aldrig mina egna låtar, bara de redan inspelade reklambitarna. Kan tänka mig att jag möblerat om i mitt musikarkiv så att genvägarna inte är aktuella längre, så jag gör nya genvägar. Fortfarande samma problem. Jag har scannat User Tracks flera gånger, men det vill inte hitta någon av mina låtar. Min radiokanal funkade fint innan mitt uppehåll av spelande. Alla låtar ligger på sökvägen: "C:\Documents and Settings\Ted\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks" så jag tycker att det inte borde vara några som helst problem. Någon som har en aning om vad problemet kan vara? /PhnX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Det märks att du inte är en vanlig n00b som söker hjälp på forumet. Jag har också haft det där problemet, det är typ en bugg. 1. Kolla i User Tracks options så du har Play mode : Radio Automatic media scan : On sen scannar du user tracks igen. 2. Om inte det funkar, ta bort mappen User Tracks, och sen gör du en ny, med nya genvägar och sånt, så scannar du igen.. 3. om inte det funkar,ta bort allt förutom savefilerna där i Mina dokument, installerar om spelet. Och sen lägger du in Genvägarna igen och går in och scanna. Testa först 1an, sen 2an, sen 3an. Redigerad 9 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tackar för svar! Provade alla alternativen men inget ville fungera Nu har jag märkt att den spelar låtar som är i .wma-format. Varför vill inte .mp3 fungera? Anyone? /PhnX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det kan bero på att det är något fel med genvägarna, som sagt var. Istället för att göra genvägar, testa att dra musiken med höger musknapp och völj "Kopiera hit" istället. Gör även som i tips nummer ett ovan så borde det fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tack för tipset, men jag har löst det nu Tydligen var det så att GTA SA kräver den senaste versionen av QuickTime för att klara av att köra mp3. Jag hade tydligen avinstallerat QuickTime under mitt uppehåll, men nu funkar det som sagt finfint Tack för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Tack för tipset, men jag har löst det nu Tydligen var det så att GTA SA kräver den senaste versionen av QuickTime för att klara av att köra mp3. Jag hade tydligen avinstallerat QuickTime under mitt uppehåll, men nu funkar det som sagt finfint Tack för allt. Först: Inga problem. Sen: VA? Quicktime? har inte haft det installerat på ca 1/2 år! Säkert på att det inte bara var en Codec som behövdes? Redigerad 12 april, 2006 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LILLJE Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har samma problem och jag tänker f*n inte installera QuickTime. HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har samma problem och jag tänker f*n inte installera QuickTime. HJÄLP! Skyll dig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har samma problem och jag tänker f*n inte installera QuickTime. HJÄLP! Men vad ska du göra annars? Det är den enda utvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har samma problem och jag tänker f*n inte installera QuickTime. HJÄLP! Du Måsta naaab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts