Officer Andy Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har klarat ut San Andreas, dvs fixat alla missions. Nu håller jag emellertid på att ta över lite mer hoods i LS. Skulle dock vilja veta var man får tag på sprayburkar, så att man kan tagga sina nya hoods. Minns att man kunde göra detta i spelets början, men har inte kvar sprayburken från detta uppdrag. Någon som vet hur man får tag på (ny) sprayburk? /Andy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Har klarat ut San Andreas, dvs fixat alla missions. Nu håller jag emellertid på att ta över lite mer hoods i LS. Skulle dock vilja veta var man får tag på sprayburkar, så att man kan tagga sina nya hoods. Minns att man kunde göra detta i spelets början, men har inte kvar sprayburken från detta uppdrag. Någon som vet hur man får tag på (ny) sprayburk? /Andy Kolla i ett rum på övervåningen i The johnson house Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Finns en burk på taket på The Johnson House också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Finns en burk på taket på The Johnson House också. Finns en mellan några tåggarage i LV också...vilket jag inte fattar varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Som sagt, kolla på övervåningen, bredvid kameran Jag fick San Andreas för 3 dagar sen, jag hjälper gärna till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Andy Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 HEY THANKS FOR ALL THE INFO; har nu hittat the spray can. Vidare har jag lyckats få Barbara att fixa en cop uniform till mig, asballt! /Andy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts