fido vercetti Skrivet 22 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Älskar och glida runt på en Angel i VC i solnedgången och lyssna på Hall & Oates "out of touch" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Älskar och glida runt på en Angel i VC i solnedgången och lyssna på Hall & Oates "out of touch" Aaah.. så hette den låten.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Är det bara jag som hatar den ''gangsta''- smörjan I SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag tycker faktiskt SA är den bästa för att den är rolig, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nej Cyprez, jag hatar också SA av just den anledningen, samt att spelet inte var bra nog naturligtvis. Röstar på GTA: Vice City, GTA3 vill man ju helst ta och det är väl det spelet som jag gillade bäst när det var nytt men jag kan inte ta fram det nu och tycka att det är kul, känns för gammalt. GTA: Vice City däremot är fortfarande nästan lika härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 GTA 3 var bäst när det kom då det var ett nytänkande inom gta spelen. Men måste nog ändå tycka att SA är det bästa eftersom jag tycker det är mer verklighetstroget plus att friheten är större. Men trots allt så har jag nog spelat VC allra mest Vote: San Andreas Hoppas att det kommer ett GTA VCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Denna filmen är en hyllning till dom 3 senaste GTA-spelen. http://video.google.com/videoplay?docid=76...to%3A+Vice+City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vote: Najs city, av nostalgiska skäl ... , SA för det är betydligt större och kreativare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Gta 3: hade den där förta 3d spelet med bra grafik känslan. iaf när det kom ut. Vice city: hade en otroligt bra känsla, bara glida omkring på en chopper och skjuta ner peds, köpa bilhus m.m GTA SA: gillade inte det spec mycket... gillade inte det där "gangsta" som inte finns med i alla andra spe, jag gillade mest maffian(som finns i andra spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vote:Gta san andreas. Varför? Jo för att det är störst spel yta, många fordon, härliga miljöer osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts