fido vercetti Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Vilket gillar ni bäst Tog bara med 3D spelen Vote:VC älskar 80-talskänslan Redigerad 9 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Inget GTA kommer att slå VC. Musiken,kläderna, spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Inget GTA kommer att slå VC. Musiken,kläderna, spelet. Sa har mer funktioner och är tekniskt sett bättre men Vc är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Grand Theft Auto III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Grand Theft Auto III... Satt dag och natt med det.. Lät ps2:an stå på flera dygn för att jag inte hade nåt minneskort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 GTA 3! Glömmer aldrig tiden med det spelet. Även om alla GTA har varit otroligt underbara så slår inget minnena med GTA 3. *Gamla minnen väcks* Fan, nu kommer nästan tårarna.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) SA var roligare en längre tid men känslan i Vice City! Vote: Vice city. @ Azore: Jag tror att jag har samma känslor för Final Fantasy IX. Det... Bästa... Spelet........ NÅGONSIN! fixat^ Redigerad 10 maj, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag håller inte riktigt med. VC får man en sån otrolig känsla av, på grund av miljön, kläderna, 80-tals känslan etc. Men ändå så tycker jag att man skall rösta på det spelet som har mest funktioner, mera verklighetstroget. Röst: GTA: San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det är ett svårt val för mig. Jag tyckte att GTA 1-3 var lite småtråkigt (även om GTA 1 har blivit klassikerförklarat enligt mig) och storyn i VC var lite halvkorkad, men rästen av spelet kändes ändå rätt på något vis. Däremot SA har flera möjligheter och en ruskigt bra story! Och som hip-hopare så passar spelet mig. Men VC är ändå rätt bra, fast jag sätter nog ändå min röst på SA. Himlar vad långt deta blev nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hoppas LCS kommer väcka samma känsla som de övriga gtaspelen Ska ladda upp med godis,chips,ostbågar och pommac. Ska försöka få hem några polare så dom kan va med på premiären Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Hoppas LCS kommer väcka samma känsla som de övriga gtaspelen Ska ladda upp med godis,chips,ostbågar och pommac. Ska försöka få hem några polare så dom kan va med på premiären "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Får man va' med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Får man va' med? Visst ju fler desto bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vote:Vice City Inget slår Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Hmm..Rikitigt svår fråga, men säger som dom andra 80-tals känslan slår inget! Vote: Vice City Redigerad 13 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) GTA III, känslan av allt nytt är OSLAGBAR! När GTA 3 kom ut kollade alla på allt nytt och häftigt man kunde göra, och likadant gjorde jag...när senare VC och SA kom kollade jag av någon anledning efter saker som inte fanns som jag hade förväntat mig, kanske för att jag inte visste att gta 3 skulle komma och då allt va helt nytt? tror att förhandstittandet på bilder förstör halva spelet *bestämmer sig för att skita i det till nästa spel*...och känslan i gta 3 har R* inte kunnat återskapa. Shit asså, grymmt sugen jag blev på att lira GTA 3 nu *startar PS2:an*. min röst faller alltså på gta 3..."minnen minnen" *fäller tårar i takt med azores* Redigerad 13 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 SA var roligare en längre tid men känslan i Vice City! Vote: Vice city. @ KalleR: Jag tror att jag har samma känslor för Final Fantasy IX. Det... Bästa... Spelet........ NÅGONSIN! KalleR har inte ens skrivit i tråden.... Vota fel!! Skulle vota GTA3 men tog VC. Kommer ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Nullvote... älskar alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 GTA III - När jag satte mig och spelade dett första gången (Strax efter att det hade kommit ut) kunde jag inte sluta fast det var nåt fel på spelet så det inte gick att spara eller se texter, kunde jag inte få nog. GTA:VC - Kändes lite bättre än GTA III, men fick fort nog och det blev tråkigt. GTA:SA - Känslan var helt underbar när jag spelade dett första gången, tog länge att få nog. Slut Kommentaren: Gillade GTA III mest av alla GTA spel, men efter som Grafiken börjar bli Outdated så spelar jag mest GTA San Andreas.. Men hadde iaf bästa känslan när GTA III kom ut så min röst går till dett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 gtaIII var ju klart det spel man gick in mest för. Allt var så nytt och kul med 3D. Det är också det enda av 3D-spelen som jag varvat ett flertal gånger. Även om både Vice City och San Andreas är bättre tekniskt och har fler funktioner så blev det inte riktigt samma sak med dem eftersom det inte kändes så nytt längre, och jag vet inte, det var något särskilt med trean som inte riktigt går att beskriva.. Annars gillar jag GTA(1) bäst av alla i serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts