Gäst Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Finns det något webbhotell som erbjuder gratis reklamfri hemsidehost, Med ASP? Har googlat men inte hittat något vettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Finns det ett webhotell utan reklam? Hm, låt mig besvara den frågan med dessa frågor: Har du nånsin haft din inbox fritt från spam-mail? Har det nånsin regnat elefanter? Har Jacker sammanväxta ögonbryn? Är Hultan en tjej? Heter den här sidan CSsajten? Är DreamHack en Slipknot-konsert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Det finns gratis utan reklam, vet dock inyte om det finns något som också erbjuder ASP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Några gratis med ASP känner jag inte till, men reklamen på 1 ASP Host går att bli av med genom att skriva <noframes> och/eller <noscript> i slutet på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad betyder ASP? Active Server Page(s) stog det någonstans men vad innebär det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad betyder ASP? Active Server Page(s) stog det någonstans men vad innebär det? ASP (Active Server Pages) och används för webbprogramering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vad betyder ASP? Active Server Page(s) stog det någonstans men vad innebär det? http://www.w3schools.com/asp/ Redigerad 8 april, 2006 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Några gratis med ASP känner jag inte till, men reklamen på 1 ASP Host går att bli av med genom att skriva <noframes> och/eller <noscript> i slutet på sidan. Tack, Det funkar prima ju, Nu slapp jag byta host och allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts