xstreem Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Omfg!!! Bode ni på Greengarden? Vi åkte med den båten, bode på det hotelet med Nej Vi bodde på Seda Hotel tror jag det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej Vi bodde på Seda Hotel tror jag det hette Jaha vad roligt. Var det fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jaha vad roligt. Var det fint? Jao... Ganska litet hotell men annars var det fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Oh. Vad kostade en flaska ? Kommer ej ihåg. men kan inte tänka mig att det var över 10euro iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Nej Vi bodde på Seda Hotel tror jag det hette Va det Alanya du var i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts