Vice. Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 ...Förövrigt så kommer det här antagligen att fixa till sig snart. Har inte fått svar från Hultan än men så snart mod-gruppen har bestämt ett bra "bäst före" datum så kommer alla topicar som inte fått ett inlägg i sig på en viss tid att automatiskt låsas så vi slipper tråduppdragningar och folk vet när en topic är "för gammal". Tycker att detta hade varit ett stort steg i fel riktning. Det är viktigt att ha regler så att forumet sköts. Men med det här systemet blir det för mycket likt ett polisiärt forum. Det är en ganska viktig fråga och jag anser att Hultenius absolut skall höra vad medlemarna tycker om detta förslag innan han beslutar något. Det är inte ofta gammla trådar dras upp så jag kan faktiskt inte se problemet. Det kan väl vara c:a 5 st som dras upp i månaden. Rösta och lägg gärna en motivering till din röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej, de ska inte låsas alla ska skita i att skriva i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej.. man kan ju ha nåt bra att tillföra... så då kan det ju vara bra att dom finns där... och om nån drar upp och bara skriver nåt litet ord eller nåt så kan man ju ge dom en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej, de ska inte låsas alla ska skita i att skriva i dom. Ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej dom ska inte låsas tycker jag... VOTE:Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 NEJ FÖR HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tror inte Mods/admin orkar låsa alla gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej, men man ska inte dra upp de om man inte har en riktigt bra förklaring varför man ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag fattar inte varför ni bryr er om dom låses. Spelar ingen roll för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tror inte Mods/admin orkar låsa alla gamla trådar Det skulle väl ändå göra automatiskt i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej, det är ingen anledning till att låsa de, om de inte går off-topic förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Inte om det är en tråd som inte fått ett riktigt 'slut'. Det kan ju vara nån som har nåt att säga och då blir det ju bara jobbigt att skapa en helt ny tråd. Men har man inget vettigt att säga så ska man skita i att att skriva över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej, jag tycker inte äldre trådar ska låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad gör det om dom är låsta? Man kan ju fortfarande läsa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej. Folk borde kunna klara av att vara så mogna att man inte ska behöva bryta mot reglerna. Men om folk inte fattar och gör det ändå så är jag med StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej dom ska inte låsas dom tillhör gtasajtens historia. Alla ska helt enkelt skita i att skriva nått i dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej det tycker jag inte. Kan någon svara på denna fråga jag har så blir jag glad Varför blir alla så arga för att någon skriver i en gammal tråd om det han skriver kan starta ny diskussion i ämnet?...man ska inte svara på ett gammalt det är bara lustigt gjort men om man ska fråga något om t ex "saxar" och det finns en tråd om det varför kan man då inte ställa sin fråga i den tråden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts