MixxHaxxor Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Nån som vet ngt program man kan ha för att göra mods/redigera filerna?? Skulle bli jävligt tacksam om ngn sa det. Eller om ngn länkade till en sådan tråd eller sida (helst med hjälpmanual ). *EDIT* Har hittat! Tack så j*vla mycke Kaboom Redigerad 8 april, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kaboom e inaktiv Men jag rekomderar Zmod och Schetup om du ska modda bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kaboom e inaktiv Men jag rekomderar Zmod och Schetup om du ska modda bilar. Men snälla, han kanske fick ett PM eller nått av Kaboom. Det vet ju inte du... Sluta vara så jävla tjurig helatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Kaboom e inaktiv Men jag rekomderar Zmod och Schetup om du ska modda bilar. Bara så du vet så hittade jag den när jag sökte runt. EDIT: Tack för tipset iweX Redigerad 1 maj, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts