samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Näjje, men det skulle inte vara fel. Då skulle jag vara som antigen Big Smoke (d.v.s. fet, pimpig och tuff) eller som typ.. X-Zibit (stavning?) (d.v.s. vältränad, cool och rolig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Massa olika folkslag är mörkhyade det är inte bara negrar som är det. Så att kalla alla mörkhyade personer för neger är fel. http://img446.imageshack.us/img446/6788/tupacshakur6ey.th.jpg OK, jag såg bilden, om 2pac på bilden e neger, vad är då den andra? Vad kallas han? Asiat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 OK, jag såg bilden, om 2pac på bilden e neger, vad är då den andra? Vad kallas han? Asiat eller? Ja man kan kalla honom Asiat eftersom han är Indier. Men dock inte neger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 En neger är en mörkhyad person. Nigger betyder "vit mans slav". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja man kan kalla honom Asiat eftersom han är Indier. Men dock inte neger. Jaha men om jag nu ska gå till en polare och typ säga "nigga" så kan jag nog säga "eishia" asia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jaha men om jag nu ska gå till en polare och typ säga "nigga" så kan jag nog säga "eishia" asia Ja Om polaren är asiat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jaha men om jag nu ska gå till en polare och typ säga "nigga" så kan jag nog säga "eishia" asia Jag har en kompis som e asiat och jag kallar honom chinees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag har en kompis som e asiat och jag kallar honom chinees Tror du menar kines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Neger som neger,man förstår vad personen menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts