skuurt Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har ni inte tänkt på att om jesus föddes i jerusalem(eller?) då måste han ju vara svart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Negrer finns inte i Israel. De är vita i Jerusalem. Redigerad 8 april, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Negrer finns inte i Israel. De är vita i Jerusalem. Man kallar inte de nergrer utan mörkhyade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vit, är nog fel att säga. Men svart var han inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Man kallar inte de nergrer utan mörkhyade. Neger är en tillåten Geografisk term för Mörkhyad. Israel är nära arabländerna, så då är dom typ lite mörkare vit och så har dom lite tjockare ögonbryn än oss i norden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Man kallar inte de nergrer utan mörkhyade. Neger är inget fult om man inte sätter ett negativt adjektiv framför, som "jävla", "idiotiska" eller något annat liknande. Därimot "Nigger" är ett skällsord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Man kallar inte de nergrer utan mörkhyade. Varför det? Det är inget skäls ord. Kommer ursprungligen från latin som betyder svart. Folk blandar ihop det där. "Nigger", som är ett skäls ord, har inget med ordet neger att göra. "Nigger" kan du säga till en vit, svart, gul eller röd person. Redigerad 8 april, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Spelar det någon roll vad man kallar dom? Neger som mörkhyad och chokladis som neger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 ...och vad är egentligen meningen med denna tråd? Vad gör att den inte passar i religionstråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Har ni inte tänkt på att om jesus föddes i jerusalem(eller?) då måste han ju vara svart Jesus was black, [insert name here] was the devil and the government is lying about 9/11. - Kollat för mycket på Boondocks skuurt? Redigerad 8 april, 2006 av Roxxy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Varför det? Det är inget skäls ord. Kommer ursprungligen från latin som betyder svart. Folk blandar ihop det där. "Nigger", som är ett skäls ord, har inget med ordet neger att göra. "Nigger" kan du säga till en vit, svart, gul eller röd person. Men det är förknippat(stavning) till rasistiska ord. Därför saäger man inte neger till någon mörkhyad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Men det är förknippat(stavning) till rasistiska ord. Därför saäger man inte neger till någon mörkhyad. Jag kan säga det till mina neger-kompisar utan att dom blir arga, precis som dom kan säga "svenne" till mig utan att jag blir arg. Hela moral-sverige borde ta ett Chill Pill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag kan säga det till mina neger-kompisar utan att dom blir arga, precis som dom kan säga "svenne" till mig utan att jag blir arg. Hela moral-sverige borde ta ett Chill Pill Men dina kompisar vet att du inte menar det med rasistisk mening. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Neger är inte ett fult ord! Det har bara används så många gånger i dåliga meningar så folk vill att det ska avskaffas! Om inte folk skulle springa och ropa Helvette vart efter det hender nåt skulle säkert inte det vara ett fult ord också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Waaaaay off-topic. Och skuurt, religionstråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts