.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Japp det är dags för ny mobil och jag tror jag har bestämt mig för en model nu. Denna: http://img82.imageshack.us/img82/535/nokia73600fx.jpg En Nokia 7360: PASSNINGSTID Upp till 450 tim TALTID Upp till 4 tim VIKT 92 g MÅTT 105 x 45 x 18 mm DISPLAY 65 536 färger RINGSIGNALER KAMERA VGA ÖVRIGA EGENSKAPER Trippelband/Videofunktion/MMS/ WAP/Java/GPRS/IR/PC-synk./ FM-radio/Internminne 4MB. .... Vilken färg tycker ni är snyggast? Och borde jag satsa på denna? Kostar runt 2500 kr BTW Redigerad 8 april, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Japp det är dags för ny mobil och jag tror jag har bestämt mig för en model nu. Denna: http://img82.imageshack.us/img82/535/nokia73600fx.jpg En Nokia 7360: PASSNINGSTID Upp till 450 tim TALTID Upp till 4 tim VIKT 92 g MÅTT 105 x 45 x 18 mm DISPLAY 65 536 färger RINGSIGNALER KAMERA VGA ÖVRIGA EGENSKAPER Trippelband/Videofunktion/MMS/ WAP/Java/GPRS/IR/PC-synk./ FM-radio/Internminne 4MB. .... Vilken färg tycker ni är snyggast? Och borde jag satsa på denna? Kostar runt 2500 kr BTW Jag tycker att du borde köpa en billigare modell med mindre onödiga finesser. Köp en processor eller hårddisk istället Eller mer RAM. Du kan få ca 2 GB RAM för samma pris! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag tycker att du borde köpa en billigare modell med mindre onödiga finesser. Köp en processor eller hårddisk istället Eller mer RAM. Du kan få ca 2 GB RAM för samma pris! Men jag behöver inga dator komponeter. Bara en mobil... Denna moil finns för 2295 på Webhallen, så jag har råd med den, Ska få runt 2600kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har sett den gröna förut. Den är rätt snygg, funderade på att köpa den nu i sommar, men den svarta var skitsnygg ju. Aldrig sett den förut. Men funktionerna är inte så speciella på dom, går inte att ha minneskort vad jag har hört. 4mb minne räcker ju inte alls till nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Har sett den gröna förut. Den är rätt snygg, funderade på att köpa den nu i sommar, men den svarta var skitsnygg ju. Aldrig sett den förut. Men funktionerna är inte så speciella på dom, går inte att ha minneskort vad jag har hört. 4mb minne räcker ju inte alls till nånting. Jag saknar Bluetooth på den. Men det går väll lika bra med IR. Webhallen Den bruna kallas Coffe Brown Lite mer funktioner: Storlek • Vikt: i92 g • Mått: 105 x 45 xj 18 mm, 72 cm³ Display • Displayl med 65 536 färger och 128 x 160 pixlar Användargränssnitt • Series 40-gränssnitt • Knapp för 5-vägsnavigering Kamera • Inbyggdj VGA-kamera • Videoupptagning •j Videouppspelning Multimedia • FM-stereoradio Minnesfunktioner • 4j MBj inbyggt lminne Meddelanden • MMS: MMS 1.2 för att skapa, ta emot, iredigera loch skicka videoklipp och ibilder med AMR-röstklipp •l E-post: Stöder SMTP-, POP3- och IMAP4-protokoll. Stöd för bifogade filer (visa filer i formaten jpeg, 3gp, MP3, ppt, doc, excel och pdf) •j SMS: Stöder jsammanlänkade SMS, bildmeddelanden, SMS-sändlistor • Flash-SMS: jSkicka och ta emot lmeddelanden som visas direkt lpå telefonensl display • Kontakter med inärvarostatus: Sei efter om vännerna är anträffbara innan ikontaktar dem • Röstmeddelanden med jNokia Xpress • Interaktiva meddelanden Java™-program •l Java™ MIDP 2.0 Ringsignaler • Filformat som stöds: MP3, Truel Tones, AAC, MIDI-signaler med 24-toners polyfoni Anslutning • Pop-Port™-kontakt • Infraröd anslutning (IR) • jFjärrsynkronisering via smarta meddelanden (OTA 1.1.2) • Lokali synkronisering medl dator via PC jSuite Internet • jWebbläsarei för WAP 2.0 ochi XHTML/HTML • OMA Digital DRM 1.0 – med vidarebefordringslås för innehållsskydd, ikombinerad leverans, separat leverans och ldistribution Dataöverföring • jEDGE•: Klassj B, multislot-klass j6 • GPRS: Klass B, multislot-klass 10 • HSCSD (high-speed circuit-switchedl data)•/CSD (circuit-switched data) • jObservera att nätstöd krävs jför dessa tjänster. Push-to-talk • Direktanrop via mobilnätet Digitala tjänster • Direktuppspelning av video • jExklusiva teman för användargränssnitt Röstfunktioner • Röstuppringning • Röstkommandon • Röstinspelning • Inbyggdj handsfree-högtalare Produktförpackningens innehåll • Nokia i7360 • Batteri jBL-5B, 760 mAh •j Liten jladdare AC-3 • Headset HS-31 • Fodral,j rem • Användarhandbok Redigerad 8 april, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nokia kan inte göra bra mobiler 95 % av alla deras produkter är plastig och allmänt osköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 För lite minne Annars verkar den bra. Men bluetooth hade inte skadat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 IR är allmänt dåligt. Svårt att få det att funka alltid. Bluetooth hade inte skadat. Och med 4mb minne klarar du dig förmodligen om du kommer att använda kameran. Designen är skitsnygg, men själva mobilen suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Denna finns också: För 3500 kr: Nokia 7370 http://img107.imageshack.us/img107/7118/73700hd.jpg Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Denna finns också: För 3500 kr: Nokia 7370 http://img107.imageshack.us/img107/7118/73700hd.jpg Webhallen Fortfarande väldigt lite minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Blåtand är ett måste då ir är ganska crap. Och det är alldeles för lite minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 This shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts