Anathema Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tjenixen! Min kompis skickade mig en låt som är på persiska som är ny. Låten är ganska dålig men har en jätte skön melode när man kommer till 30sec och 1:50sec av låten. Hur kan jag ta endast melodin och tabort texten från musiken? Skön melodi, ful röst. btw här är den om ni vill lyssna http://rapidshare.de/files/17445378/Shadmehr_Angize.rar.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Borde den inte ligga i Musik, Film & Grafik-forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Borde den inte ligga i Musik, Film & Grafik-forumet? Doh! Det borde den nog, lite trött :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts