Pico Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jo hej igen på er. Firefox är en sjuhelsikes webbläsare men den ställer till med en drös problem också. Jag sitter fast i följande scenario; Klicky-klick. En popup-ruta med en flashfil dyker upp men dessvärre händer det inte ett dyft, endast AdBlock-fliken ligger nere i hörnet och hånler. Firefox anser att sidan är färdigladdad trots att flashfilen inte ens tycks existera. När jag testar med Internet Explorer finns den där, men det är en annan historia. Det där blev ju en hel bok, det där. Hursomhelst, kan någon catcher in the rye ge mig ett råd eller två? Jag har letat som en jävla älg i Firefox- och AdBlock-inställningarna men tycks inte finna lösningen. Här kommer en bild på problemet, även om jag tror att den inte hjälper särskilt mycket. http://img.photobucket.com/albums/v622/keb...fookinflash.jpg Kommentera gärna mitt fina frågetecken också. Gracias, amigos. Må er kunskap förgylla och befrukta mig än en gång, ty nu är det en nödsituation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad är det för fel på Datorhjälpstråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad är det för fel på Datorhjälpstråden? HELVETE. Aja om det ska vara på det sättet, stäng denna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Håller med dass cat-lover.. OT, kanske är nått plugin du saknar, typ java.. Allt sånt installeras inte automatiskt typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Håller med dass cat-lover.. OT, kanske är nått plugin du saknar, typ java.. Allt sånt installeras inte automatiskt typ Ey, gangsta, vi tar det i datorhjälpstråden. Det vore ju förfärligt om vi fortsatte här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Fint frågetecken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Brian May är underbar i CITR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Är det något problem med att låta tråden dö? Har ni svårt att hålla fingrarna i styr eller? Det minsta Pico begärde var att ni skulle sluta skriva här, kan ni inte visa lite respekt för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Låt dräggen hållas. De vet inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts