xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Menar du dethär året eller förra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har inte spelat något nytt spel i år. Men jag kan tänka mig att det skulle kunnat bli Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 The Elderscroll IV: Oblivion Är årets bästa spel helt klart. Inte haft en sån upplevelse på ett jävla tag. Helt klart värt Pengarna/Tiden att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Verkar som de flesta tycker Oblivion är bäst, många som har xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 WoW! Oj, fan..det här året?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Verkar som de flesta tycker Oblivion är bäst, många som har xbox 360 Eller dator. Redigerad 8 april, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Okej jag ångra mig, tycker att Shadow of the Colossus. Jaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Verkar som de flesta tycker Oblivion är bäst, många som har xbox 360 Jag spelar det iaf på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Verkar som de flesta tycker Oblivion är bäst, många som har xbox 360 Spelar det från datorn. LoL x-box sux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Visst ja, fick för mig att det bara fanns på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Maplestory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Än så länge kickar Oblivion allt. Andra fina grejer är Shadow of the Colossus och Black. Men vi får se sen när PS3 släpps i november. Sen hoppas jag även på Condemned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ingen tvekan i hela världen om vilket som kommer bli årets spel. Zelda: Twilight Princess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Spelar det från datorn. LoL x-box sux. The Elder Scrolls IV: Oblivion. Kontrollen är bättre på krysslådan och "The Elder Scrolls IV: Oblivion är ett spel som hellre avnjuts hemma i tv soffan"- GR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Ingen tvekan i hela världen om vilket som kommer bli årets spel. Zelda: Twilight Princess! http://www.nintendocentre.com/shots/albums.../normal_5~0.jpg http://image.jeuxvideo.com/images/gc/t/l/tlozgc007.jpg Ja, men varför, åh varför, är Nintendo så dumma att de släpper det till Gamecube? Ny generation ftw, så förbaskat dumt. Redigerad 10 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag gillar.. San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Ja, men varför, åh varför, är Nintendo så dumma att de släpper det till Gamecube? Ny generation ftw, så förbaskat dumt. Jag tycker det är bra att det släpps till GC Zelda ska fan spelas på en Nintendo maskin INGET annat. Redigerad 11 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag tycker det är bra att det släpps till GC Zelda ska fan spelas på en Nintendo maskin INGET annat. Jag menar att den ska släppas till Nintendo GO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag menar att den ska släppas till Nintendo GO. Det heter fortfarande Rev! (tror jag) Och jag vill också ha det på Rev/GO, eftersom jag möjligtvis skulle kunna tänka mig att köpa ett exemplar av konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det heter fortfarande Rev! (tror jag) Och jag vill också ha det på Rev/GO, eftersom jag möjligtvis skulle kunna tänka mig att köpa ett exemplar av konsolen. Självklart, nintendo är på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts