mr_tobbe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Riktig filmsmak? Hur kan filmen ha vunnit 4 Oscar-statyetter och fått otroligt bra kritik av recensenter runt om i världen om den é en "usel jävla b-film"? Fråga inte mig, ska fråga honom snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Den var la inte så bra som jag trodde..Men får man inte tycka vad man vill det är det värsta med forumet folk gnatar på vad andra tycker..Men det blir inte årets bästa film och nån sa för tidigt. Ni får skriva när vi vill skriv i december om det känns bättre =P Du sa att du skulle editera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Du sa att du skulle editera.... Men vad fan spelar det för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Men vad fan spelar det för roll? Ingen roll alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ingen roll alls? Får jag dra dig i snoppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ingen roll alls? Okej, då kan amn ju undra om du har haft en väldigt tråkig dag som säger saker hej vilt utan betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vet inte... Kanske Lord Of War.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Inte sett nån film i år.. så jag vet inte.. vilka filmer har kommit i år?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bang Bang Orangutang ..eller inte.. jag lämnade biografen en halvtimma innan filmen slutade, gråten i halsen och gryyymt besviken. Den såg ju så rolig ut på trailern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bang Bang Orangutang ..eller inte.. jag lämnade biografen en halvtimma innan filmen slutade, gråten i halsen och gryyymt besviken. Den såg ju så rolig ut på trailern Inte hört talas om den..hata trelleborg inga filmer kommer fan hit =( Men fan va bull att behöva lämna bion p.g.a att filmen suger =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Orets besta fılm kommer lett vara Mıssıon Impossıble III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Såg Scary Movie 4 nyss. Kul men inte den bästa i serien. Bäst var ju Mahalik och CJ's Brokeback Mountain-scen [CJ sitter vid lägerelden och kokar bönor iklädd rutig skjorta och cowboy-hatt] [Mahalik tittar ut från tältet] - Hey, man - you're cold? - A little.. - Come. [Mahalik och CJ ligger rygg i rygg och stirrar framför sig] - Hey, I just wan't to tell you.. I ain't gay. - That's cool.. me neither.. hrm. [Mahalik börjar tyst sjunga] - Ooh, I have dreamt a thousend nights of kissing you're faaace.. [CJ spärrar upp ögonen men börjar fylla i] - Ooooh.. but now I realize ... [båda] - That I love youuuuuuuuu... [båda börjar dansa och ta av sig kläderna sjungandes. Mahalik tar upp bodylotion och vaselin och börjar smörja in sig själv] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Bäst i år? Hmm... The Descent kanske, eller King Kong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Hostel Kom den i år eller förra året? Tyckte det stog 2005 när jag såg den. Men jag är lite borta. Tycker det görs väldigt få bra filmer nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Såg nyss kingkong...usch! Jack black räddade filmen och gjorde den möjlig att se klart...på tok för lång och massa onödiga scener! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 The Pink Panther med Steve Martin var rätt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Jag tror inte att min blick har bekantat sig med någon film ifrån varken det här eller förra året. EDIT: Det har jag visst det. Såg Narnia-filmen. Narnia får därmed min röst. Redigerad 18 april, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Årets bästa? Vi är ju knappt inne i april. Håller med Pico! Men den senaste bästa filmen är Harry Potter and the goblet of fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Återkom från biosalongen. A Spike Lee join blev sedd. Den bästa jag har sett från 2006. Inside Man, trots ful titel. Men jag är svag för Spike Lee, believe it or not. Jag ser inte bara typ, öhm, Rohmer, heho. Go black people! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Räcker det inte med att bara sätta de två i samma mening, för att förstå felet? Doom. Film. ... Jag menar: first-person. Monster. Öhm, döda. Monster. Vapen. Film? Åter igen. Doom. Film. Nej, tack. Jag tycker det vart nice som first person i en film .. det var faan det bästa i doom .. det andra i filmen kan gå och lägga sig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts