MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Skriv vilken du tycker är årets bästa film. Du kan skriva närsomhelst hela året om vilken film du tycker är bäst och varför alltså en liten kommentar varför den är bäst. Det gäller filmer som kommit ut detta året inte gjorda eller så utan kommit ut eller kommer ut detta året. Jag ska se Doom nu och den verkar vara årets bästa enligt mig. Editar senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 No kidding ? jag ska också se Doom snart Har ingen aning vilken som är årets bästa dock, sett rätt många bra Kom king kong i år ? Gillar nog den mest isf King Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag ska se Doom nu och den verkar vara årets bästa enligt mig. Editar senare HAHAHAHA.. hahahaHAHAHAHAHAAAAA!! Hah.. hiu...hihihi...HAHAHAHAHAA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 HAHAHAHA.. hahahaHAHAHAHAHAAAAA!! Hah.. hiu...hihihi...HAHAHAHAHAA!!!! Jag citerar dig, om det är okej. Tack. Årets bästa film? Hrm. Säger Scoop, utan att den har kommit ut än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Årets bästa? Vi är ju knappt inne i april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag ska se Doom nu och den verkar vara årets bästa enligt mig. Editar senare Oooooh, mama, can this really be the eeend? Bäst hittills är la... har inte sett någon film från i år. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad har ni emot Doom filmen? Anyway OnT: Bästa film... hmmm.. för tidigt att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 HAHAHAHA.. hahahaHAHAHAHAHAAAAA!! Hah.. hiu...hihihi...HAHAHAHAHAA!!!! Jag kan inget annat säga än "håller med". Filmen... Sög. Kan inte säga något annat. Jag kan dock inte säga någon bra film som jag kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad har ni emot Doom filmen? Anyway OnT: Bästa film... hmmm.. för tidigt att säga Räcker det inte med att bara sätta de två i samma mening, för att förstå felet? Doom. Film. ... Jag menar: first-person. Monster. Öhm, döda. Monster. Vapen. Film? Åter igen. Doom. Film. Nej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Den var la inte så bra som jag trodde..Men får man inte tycka vad man vill det är det värsta med forumet folk gnatar på vad andra tycker..Men det blir inte årets bästa film och nån sa för tidigt. Ni får skriva när vi vill skriv i december om det känns bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Räcker det inte med att bara sätta de två i samma mening, för att förstå felet? Doom. Film. ... Jag menar: first-person. Monster. Öhm, döda. Monster. Vapen. Film? Åter igen. Doom. Film. Nej, tack. Där har du visserligen inte satt "Doom" och "film" i samma mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Där har du visserligen inte satt "Doom" och "film" i samma mening Äh, you get the picture, argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hostel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad har ni emot Doom filmen? Hmm.... När en film saknar handling, så förväntar man sig iallafall lite våld. Doom filmen innehåller inget av dom. årets bästa film? Öhh... Ingen aning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 King Kong é årets absolut bästa stjärnskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hostel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 King Kong é årets absolut bästa stjärnskott. Min bror sa att det var usel jävla skit-b-film som han absolut inte rekommenderade, och då han har riktig filmsmak har jag inte orkat se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kom med en tråd i december i stället...halva året har inte ens gått än. Hittils: V för vendetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kom med en tråd i december i stället...halva året har inte ens gått än. Hittils: V för vendetta Nej som jag sa kan ni skriva när ni vill ju =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Min bror sa att det var usel jävla skit-b-film som han absolut inte rekommenderade, och då han har riktig filmsmak har jag inte orkat se den. Riktig filmsmak? Hur kan filmen ha vunnit 4 Oscar-statyetter och fått otroligt bra kritik av recensenter runt om i världen om den é en "usel jävla b-film"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts