_EmiL_ Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har tänkt på att köpa den. Är den bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23682&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Zomg sry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ja har köpt den där skivan....dn är verkligen rolig om man vill "leka" med spelet.Jag rekomenderar att spela ut spelet innan du använder den...för annars är dt lätt att du vill fuska dig igenom spelet Den är jätte enkel att använda också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag har den. Men jag köpte den efter 100% så den var booooooooooring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Va kostar den?? och var köper man den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag köpte den på Webhallen för runt 70-lappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Finns på Webhallen för 89 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Okej tack jag tror att jag ska köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Finns det fusk så man klarar 100%???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Nepp. Varför fuska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts