Didier Sachs Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag måste ha det till min kompis dator. någon som vet vart jag kan ladda ner det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag måste ha det till min kompis dator. någon som vet vart jag kan ladda ner det ? Kolla på Nvidias hemsida där finns om det är ett geforce kort tillhörande dom eller det står ju Asus men kolla om dom har en hemsida eller så uppdatera det så man låter datorn söka åt en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nåt fel on da dajtår trääd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nåt fel on da dajtår trääd? Sorry, men man får typ aldrig svar där, någon som typ är Expert på att googla eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Sorry, men man får typ aldrig svar där, någon som typ är Expert på att googla eller ? Har du ens frågat där någon gång? Och hur svårt kan det vara, finns på nVidias officiella hemsida ju! HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hahahahahaahahahahahah GeFroce måste vara det bästa grafikkortet jag menar den har ju 128kb hårddisk!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hahahahahaahahahahahah GeFroce måste vara det bästa grafikkortet jag menar den har ju 128kb hårddisk!!!!!!! Var det det han velade veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Var det det han velade veta? Jag vet tyvärr inte vad velade betyder, sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts