spajdermän Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) En gång för alla så vill jag bara säga att det stavas: ändå - inte endå också - inte ochså Så lär er det nu så jag slipper bli sur varje gång jag går in på detta forum! Edit: Nu får jag säkert en massa hat posts men det får jag ta. Redigerad 7 april, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) En gång för alla så vill jag bara säga att det stavas: ändå - inte endå också - inte ochså Så lär er det nu så jag slipper bli sur varje gång jag går in på detta forum! *gone* Redigerad 7 april, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Orka bli sur för lite felstavningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vem bryr sig om sånna småfel? j0bjtijg närkh fek srinv sp ghör dåååååck (jobbigt när folk skriver så här dock) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 En gång för alla så vill jag bara säga att det stavas: ändå - inte endå också - inte ochså Så lär er det nu så jag slipper bli sur varje gång jag går in på detta forum! Edit: Nu får jag säkert en massa hat posts men det får jag ta. Alltså jag tycker inget illa om denna post eller tråd överhuvud taget men jag vill säga att det finns folk som har svårt att stava etc det känns kanske jobbigt för dom...Skulle bara säga det OAO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Alltså jag tycker inget illa om denna post eller tråd överhuvud taget men jag vill säga att det finns folk som har svårt att stava etc det känns kanske jobbigt för dom...Skulle bara säga det OAO Kanske det gör, men nu har jag ju iaf lärt dem 2 nya ord. Redigerad 7 april, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kanske det gör, men nu har jag ju iaf lärt dem 2 nya ord. Jätte bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kanske det gör, men nu har jag ju iaf lärt dem 2 nya ord. 2 ord gör knappast stor skillnad.. du kan väll ta och skriva upp varje ord som finns i svenskan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jätte bra! Ja, jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Du kunde kanske tagit med mer än TVÅ exempel på vanliga felstavningar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 OMG!! WE HAVE SIN! Jag som ska konfirmera mig! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Du kunde kanske tagit med mer än TVÅ exempel på vanliga felstavningar? Ja, jag vet men jag kom inte på fler :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ja, jag vet men jag kom inte på fler :"> Håll klaffen då. En tråd borde vara informerade och givande. Är denna tråden det? NEEEHEEEEJ!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Håll klaffen då. En tråd borde vara informerade och givande. Är denna tråden det? NEEEHEEEEJ!!!! Håller med..Jag brukar säga att stavar man fel på forum eller msn så e det liksom WHATEVA..Vi är inte på svensklektion direkt..Min åsikt OAO Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hatposts..inte hat posts. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Ja, jag vet men jag kom inte på fler :"> Duu! Spiderman (spindelmannen för sånna som dig) stavas ju verkligen inte spajdermän! Skärpning vill jag se nu! Redigerad 7 april, 2006 av leftbehind Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Några små felstavningar är inte så farligt men mina ögon blöder när jag ser tråden "Stockholms mässans bil salong!". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mhe, orka stva rätt tänk på dom med dyreleksy borde väll oxå få vara på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mhe, orka stva rätt tänk på dom med dyreleksy borde väll oxå få vara på detta forum. Dom med dyslexi också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts