kire21 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) När jag ska gå in på en server i mta:sa så kommer denna ruta upp. Nån som vet vad felet är? Redigerad 7 april, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ha inte en trainer på, och du får inte ha moddat handling.cfg om det är en fusk med anticheat på. Faktiskt så får du inte ha någon modd alls installerad om antifusket inte ska se det som fusk. Det är därför MTA-teamet rekommenderar en "ren" version av San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) När jag ska gå in på en server i mta:sa så kommer denna ruta upp. Nån som vet vad felet är? Den får jag också upp...Men jag har inte ens moddat mitt sa.. EDIT:Jo ojsan det har jag ju..tänkte inte på dom "små" modden haha:P Redigerad 7 april, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Installerade om gta sa och sen fungerade det utan mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Installerade om gta sa och sen fungerade det utan mods. Funkar för mig med ... Fast.... Man verkar inte kunna gå ur bilen....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Funkar för mig med ... Fast.... Man verkar inte kunna gå ur bilen....? Det är en racing mod! Alltså man ska inte kunna göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det är en racing mod! Alltså man ska inte kunna göra det! Hehe, ok... Jag tänkte liksom att man har ju sett bilder på internet då man är utanför bilar och så... Typ som MTA: VC. Kommer det bli så i framtiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Hehe, ok... Jag tänkte liksom att man har ju sett bilder på internet då man är utanför bilar och så... Typ som MTA: VC. Kommer det bli så i framtiden eller? MTA:SA Där finns svaret.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts