Scarface Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Min kompis säger att han har tagit sig till sista story uppdraget och klarat det men jag vet att han inte har det(tror jag) men kan ni hjälpa mig jag vill ha fakta om vad som krävs för att ta sig dit. Han sa att efter man hade klarat av alla uppdrag på företagen så skulle man fara till tryckeriet och ta en taxi som står parkerad där så kommer man automatiskt till Vercetti Estate och kör sista uppdraget.. Ljuger han eller inte??? jävligt tacksam för svar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Han ljuger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Öhhh vafan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Spamma inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 han måste väll ljuga?? för mig skulle man åka till villan och ta uppdraget inte nån j#vla taxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Nej, han ljuger inte, för taxin med en pil över kör till ett uppdrag, annars så ljuger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Spamma inte..... du då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Han ljuger inte. Jag var me han idag och det han visade mig stämde faktist men nu vill han ha hjälp me sista uppdraget.Nårra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts