Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Tankar tyska demot från gamershell just nu! måste ha! Min recension var något ironisk. Spelet är säkert kul om man har bättre grafikkort än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Yeah! Fast Transport Tycoon är bättre. Särskilt Transport Tycoon Deluxe. Har ängnat 100-tals timmar åt det! *nynnar på transport Tycoon soundtracket* Har bara spelat det några ggr för några år sen, då fattade man inget aja, ska gå ut i skogen och se vad jag kan hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Min recension var något ironisk. Spelet är säkert kul om man har bättre grafikkort än mig. Hehe... Jag var seriös, enda tills jag tänkte efter. Tyskt erotiskt spel... Nej tack! Valle-Ball: Gör det. Det är verkligen skitkul. Särsklit att lira i multiplayer med en kompis. Fast det tar låååång tid (spara is the shit). Obs. Du kan få ptoblem att köra det på XP, måste ha en massa patcher och skit, minns ej hur. Och sen ska du ha Transport Tycoon Deluxe, inte orginalet. Redigerad 11 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Säkert redan nämnt Men Gudfadern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hehe... Jag var seriös, enda tills jag tänkte efter. Tyskt erotiskt spel... Nej tack! Valle-Ball: Gör det. Det är verkligen skitkul. Särsklit att lira i multiplayer med en kompis. Fast det tar låååång tid (spara is the shit). Obs. Du kan få ptoblem att köra det på XP, måste ha en massa patcher och skit, minns ej hur. Och sen ska du ha Transport Tycoon Deluxe, inte orginalet. Går det inte att "hämta" det och bränna spelet på en CD och sen ta till farsan (med win 98) och spela på datan där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Går det inte att "hämta" det och bränna spelet på en CD och sen ta till farsan (med win 98) och spela på datan där? Det kanske går. Ingen aning faktsikt, eftersom det är ett DOS spel. Annars kan du ju bara söka efter TTDX XP patch. HOST! Kolla din pm strax. Redigerad 11 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Pinball på W0rd 97 är det ruskigt mycke action i. Redigerad 12 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Alltså det finns ett NBA street spel vet inte exakt vad det heter men om nån spelat det så undrar jag om det e bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Warcraft 1 Grim Fandango Sim City 2000 Backpacker 1/2 Marathon Myst 1 Roller Coaster Tycoon 1 Redigerad 12 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts