Moroni_Family Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har sett lite av det när jag bläddrade kanaler på tvn, men jag är inte inne i Anime.. När jag var typ 11 slutade jag kolla på Pokémon och sånt Det går inte att gämnföra Nauruto med Pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vah? Har Naruto sänts på TV? Btw är det någon som har sett Naruto episode 19, då Zabuza och Haku dör sida vid sida. Det var verkligen sorligt. :'( Spoilervarning? Redigerad 11 april, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Spoilervarning? Oops!! Skrev det lite väl sent så jag glömde. Ska genast editera! Editera din quote också. Redigerad 8 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vah? Har Naruto sänts på TV? Btw är det någon som har sett Naruto episode 19 *SPOILER*då Zabuza och Haku dör sida vid sida. Det var verkligen sorligt. :'( *SPOILER* Inte svensk tv, men går på Cartoon Network. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Inte svensk tv, men går på Cartoon Network. Va? På Cartoon Network? Lawl, vilken tid? . Nu måste man ju fan börja se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Va? På Cartoon Network? Lawl, vilken tid? . Nu måste man ju fan börja se. Vet inte, du får väl kolla deras hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ojomen Naruto kollar man på. Avsnitt 160 är jag på då ^^ Jag kan Säga att Naruto Rendan (Naruto 4 spelet) Är helt underbart så bra flerspelar läge så det är inte sant ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Okej, vet någon vart man kan få tag på dom första avsnitten? Minns att jag vart inne på den sidan innan och kollat länkar där och kom till någon tracker där men den hade inte episoder innan 100 typ.. Skulle sjukt gärna vilja få tag på dom första episoderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Okej, vet någon vart man kan få tag på dom första avsnitten? Minns att jag vart inne på den sidan innan och kollat länkar där och kom till någon tracker där men den hade inte episoder innan 100 typ.. Skulle sjukt gärna vilja få tag på dom första episoderna. Jag sitter på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag har läst lite grann. Sådär, får jag väl säga. Dragonball som serie kickar allt annats arseh. DB kickar allt. Men jag funderar på att börja med Naruto (läsa). Är den serien prisvärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag sitter på dom. Aff. Fuskigt. Ingen som vet en hub/tracker/ftp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Aff. Fuskigt. Ingen som vet en hub/tracker/ftp ? Kollar du runt så ska det finnas trackers åt varje avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kollar du runt så ska det finnas trackers åt varje avsnitt. Får väl leta lite djupare. Hittade ju som sagt en tracker med avsnitt från runt 90-100 och uppåt. Finns det något release namn jag kan söka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Okej, vet någon vart man kan få tag på dom första avsnitten? Minns att jag vart inne på den sidan innan och kollat länkar där och kom till någon tracker där men den hade inte episoder innan 100 typ.. Skulle sjukt gärna vilja få tag på dom första episoderna. Om man skaffar ett sånt där Naruto-plus konto på narutofan.com, så kan man ladda ner alla episoderna ifrån animen gratis. Tror också att man kan ladda ner mangan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En välförkänst(?) liten ofarlig bump. För er som också vill börja kolla, så hittade jag en tracker med alla avsnitt. Gött! http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 Dom första 150 avsnitten ligger i 25pack på 4.25~GB styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 En välförkänst(?) liten ofarlig bump. För er som också vill börja kolla, så hittade jag en tracker med alla avsnitt. Gött! http://www.gotwoot.net/wp-torrents.php?s=10 Dom första 150 avsnitten ligger i 25pack på 4.25~GB styck. Räknas väl som warez detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Räknas väl som warez detta? Dem är väl gratis? Det står något om det i början av varje avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Dem är väl gratis? Det står något om det i början av varje avsnitt. Cartoon Network köpte ju upp Naruto för ett tag sen, åtminstonde är avsnitten efter det olagliga att ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Räknas väl som warez detta? Naruto sänds i TV Tokyo och släpps nägra timmar efter varje vecka. Ett par dagar efter kommer det med subs. Så, ja.. Om man inte bor i Japan så finns det i princip ingen annan chans att få tag på det än såhär. Annars är jag idel öra. Tills dess kommer jag tanka hem det med subs, vill inte ha dubbade avsnitt på DVD, jag vill se det med engelsk sub, men orginal ljud. Så snälla, gör mig känsten och fixa det till mig innan du öppnar munnen om det. Kolla bara på Pokémon. Svenska, ja SNELA!11ettett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Naruto sänds i TV Tokyo och släpps nägra timmar efter varje vecka. Ett par dagar efter kommer det med subs. Så, ja.. Om man inte bor i Japan så finns det i princip ingen annan chans att få tag på det än såhär. Annars är jag idel öra. Tills dess kommer jag tanka hem det med subs, vill inte ha dubbade avsnitt på DVD, jag vill se det med engelsk sub, men orginal ljud. Så snälla, gör mig känsten och fixa det till mig innan du öppnar munnen om det. Kolla bara på Pokémon. Svenska, ja SNELA!11ettett Jag kan skicka en torrent med avsnitt 1-152 + The Movie över MSN. PM:a mig med din MSN-adress. Edit: Vänta. Jag vet inte om jag har kvar den. Ska leta. Edit 2: Var finns torrentfilerna om man bara har tagit öppna med när man har laddat ner dem? Redigerad 1 juni, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts