Alpha Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Är det någon som kollar på denna anime-serien? Har kommit enda upp till Episode 83 och själv tycker jag att serien är grymt cool.^^ Snacka Naruto här! Redigerad 7 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Min polare har sett alla avsnitt och snackar om skiten 24/7... själv hatar man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag tänkte börja kolla på det typ förra året men hittade inte dom första 80 avsnitten. Så jag sket i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 >: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27040 Sök lite innan du postar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) >: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27040 Sök lite innan du postar... Jo du har rätt, kunde ha postat i den. Glömde söka. > < Aja men nu får denna tråden bli den Officiella Naruto Tråden! Här är förresten en länk till en av dom största Naruto-sajterna http://www.narutofan.com/ Samt den sajten som Kaboom tipsade om i den andra Naruto Tråden http://www.naruto-kun.com/ Om någon då är intresserad.^^ Redigerad 7 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Gillar inte sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 One Piece e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ehum vad handlar det om Jag visste inte ens att den fanns aja jag e nog inte så intresserad av sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kasst, varit fillers sen oktober typ:P Tittar på bleach nu.. som också är fillers för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har sett ca 10 avsnitt, orkar inte se mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Overall bra serie. Har inte sett de senaste avsnitten dock, bara varit fillers som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ehum vad handlar det om Jag visste inte ens att den fanns aja jag e nog inte så intresserad av sånt.. Handling För 12 år sedan så levde en Monster Räv Demon med nio svansar nära The Hidden Village of Konoha(Konoha betyder förövrigt "löv" på japanska), Detta monster terroriserade byborna och dödade massa människor, fastän människorna försvarade sig, förgäves. Tills en dag då den fjärde hokage( den som är s.k. nummer 1 ninjan i byn) kom och besegrade monstret. Detta monster, fick den fjärde hokage besegla inne i en nyfödd pojke, vid namn Naruto. Ja så är typ inledningen i serien Naruto, resten får du se själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag har läst lite grann. Sådär, får jag väl säga. Dragonball som serie kickar allt annats arseh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har sett lite av det när jag bläddrade kanaler på tvn, men jag är inte inne i Anime.. När jag var typ 11 slutade jag kolla på Pokémon och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kollade förut, slutade i höstas ungefär när dem började med alla jädrans filleravsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kasst, varit fillers sen oktober typ:P Tittar på bleach nu.. som också är fillers för tillfället Fillers är fan det jobbigaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Kollade förut, slutade i höstas ungefär när dem började med alla jädrans filleravsnitt. Vad är "filler"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vad är "filler"? Typ avsnitt som inte har något med main-storyn att göra som bara är till för att fylla ut. Någon annan geek kan säkert förklara det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Typ avsnitt som inte har något med main-storyn att göra som bara är till för att fylla ut. Någon annan geek kan säkert förklara det bättre Ok fattar typ nu hehe. Tack för förklaringen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Har sett lite av det när jag bläddrade kanaler på tvn, men jag är inte inne i Anime.. När jag var typ 11 slutade jag kolla på Pokémon och sånt Vah? Har Naruto sänts på TV? Btw är det någon som har sett Naruto episode 19 *SPOILER*då Zabuza och Haku dör sida vid sida. Det var verkligen sorligt. :'( *SPOILER* Redigerad 8 april, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts