R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nejdå, då jag själv gillar AUDI. Så är bmw inte något jag föredrar (inte för din teori om djursholm osv) Men de är väl bra att du gillar eran b..m..w. sen tror bmw att dom är så jäävla fina i kanten.. Som mercedes. Dom fanns inte med på stockholms bilsalong bara för sverige är så "litet" land. Alltså, dom tyckte inte dom tjänade på att visa sina bilar.. dumbasses. Sverige är ingen stor marknad för BMW. Deras målgrupp i Sverige känner redan till BMW. Dom har inte kommit med några stora nyheter på sistone heller. Audi däremot (som jag gillar också, vi hade en förut), dom har sin nya A6a och Q7an som dom nog ville göra lite reklam för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Nya s8 (?) m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 När vi nu är inne på Audi, de har inte släppt några miljöbilar än, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nya s8 (?) m.m. Stämmer fint, den är också där, har bild på motorn. --- Ferrarin känns ofta överskattade, men de är så jävla fina i verkligheten. Dock så är Enzon skum i vissa (alla kanske) vinklar. Det här är en av de finare vinklarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts