Kalan Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Bor ganska långt ifrån och visste inte om det, så nej, jag var inte där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vote: Har inte vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mässa vart, när, nu ? Vote: Nae bor typ 60 mil därifrån så nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Japp, var där igår. Den sämsta hittils enligt mig. Fanns en snygg bil där enligt mig, det var en Stylad Crown Victoria som var sänkt, hadde feta svarta rims och var målad svart med Orange nederdel. Resten var bara vanligt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nej, var inte där. Skojjig titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Japp, var där igår. Den sämsta hittils enligt mig. Fanns en snygg bil där enligt mig, det var en Stylad Crown Victoria som var sänkt, hadde feta svarta rims och var målad svart med Orange nederdel. Resten var bara vanligt skit. Jag var också där igår.(om du menar torsdagen) jag såg den med Den var tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag gick inte, vet knappt vart hjulen sitter äns en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Min lillebror, Mamma och min låtsaspappa är där Dom har kepsar eller jackor som det står Wiiks Transport på, Ser ni dom så häls från guden Skulle gärna åka dit men jag har för mycket prov i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Är den fortfarande igång? Isåfall ska jag ta mitt arsle ditt, om den nu går í helgen! Bor några mil ifrån bara! behöver bara ta tåget, runt 9 stationer, eller nått sånt Redigerad 7 april, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag var också där igår.(om du menar torsdagen) jag såg den med Den var tuff Jepp torsdag 11-13 ungefär. Vid närmare eftertanke var det nog en Lincoln Towncar fast lite förlängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vote: Som alla andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Den var grym eftersom våran lilla bil stod där. En röd liten Alpine Renault. Renaultteamet som vi var med i hade ungefär sju stycken bilar, och det var våran bil dom flesta spännde blickarna på. Det kanske var 50 pers. som tittade påvåran bil, och så var det kanske 3-4 pers som kollade på Porsche bilarna precis brevid. Mohahahaha, sopiga Porsche. Redigerad 8 april, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Menar du Elmia? För jag kommer bara läsa om den i Bilsport ... 60 mil. Nejfan ^^, Elmia är i Jönköping, aka Bilsport Preformance Show... Redigerad 8 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har inte varit där... bor i skåne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vi har en BMW och BMW hade ingen monter där. Get it? Fattade jag väl att BMW inte har någon monter.. Jag har varit där.. Och min glädje var stor när jag slapp se dessa hemska bilar.. Alltså, hur kan du inte skämmas när du åker i en bmw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Fattade jag väl att BMW inte har någon monter.. Jag har varit där.. Och min glädje var stor när jag slapp se dessa hemska bilar.. Alltså, hur kan du inte skämmas när du åker i en bmw? Och vilket underbart märke har du då? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Fattade jag väl att BMW inte har någon monter.. Jag har varit där.. Och min glädje var stor när jag slapp se dessa hemska bilar.. Alltså, hur kan du inte skämmas när du åker i en bmw? Vad är fel på BMW? Den vi har (nya 3-serien) är skitbra. Man sitter skönt, inredningen är skitsnygg och motorn är ett monster. Men du kanske tror att bara för att man har BMW så bor man i 26-miljonsvilla i Djursholm, och dom måste man ju försöka vara stöddiga emot eftersom du har massor av fördomar mot dom? Dumma, snobbiga, töntiga, korkade? Jag har själv ett par kompisar från Djursholm, inget fel på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Den var grym eftersom våran lilla bil stod där. En röd liten Alpine Renault. Renaultteamet som vi var med i hade ungefär sju stycken bilar, och det var våran bil dom flesta spännde blickarna på. Det kanske var 50 pers. som tittade påvåran bil, och så var det kanske 3-4 pers som kollade på Porsche bilarna precis brevid. Mohahahaha, sopiga Porsche. Du råkar inte ha något foto på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vote:bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vad är fel på BMW? Den vi har (nya 3-serien) är skitbra. Man sitter skönt, inredningen är skitsnygg och motorn är ett monster. Men du kanske tror att bara för att man har BMW så bor man i 26-miljonsvilla i Djursholm, och dom måste man ju försöka vara stöddiga emot eftersom du har massor av fördomar mot dom? Dumma, snobbiga, töntiga, korkade? Jag har själv ett par kompisar från Djursholm, inget fel på dom. Nejdå, då jag själv gillar AUDI. Så är bmw inte något jag föredrar (inte för din teori om djursholm osv) Men de är väl bra att du gillar eran b..m..w. sen tror bmw att dom är så jäävla fina i kanten.. Som mercedes. Dom fanns inte med på stockholms bilsalong bara för sverige är så "litet" land. Alltså, dom tyckte inte dom tjänade på att visa sina bilar.. dumbasses. Redigerad 8 april, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts