VaXXoR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Tja, jag var på bilmässan i dag. Är det någon mer som varit där ? Isf, Vad tyckte du!? Jag själv tyckte den var sådär. Har sett bättre. Saab aero X. http://img338.imageshack.us/img338/9281/saaben3xb.jpg Redigerad 6 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har inte vart där (har ingen möjlighet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vöte: har inte vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har inte varit där. Jag bor 30 mil därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vote: Sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har inte varit där, bor nästan 30 mil därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ska dit på lördag. Det ska bli redigt skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ska dit på lördag. Det ska bli redigt skoj. Okej, då kanska ja inte ska spoilra så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Var där en gång när jag var riktigt liten... Och en gång när jag var lite större. Var ganska bra båda gångerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vote: Sög! Men saaben var iaf fin (Den jag lagt upp bild på). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hyfsad. Saknade BMW. Var där på förhansvisningen, en vecka sedan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Men saaben var iaf fin (Den jag lagt upp bild på). Nu börjar de i alla fall likna det dom ska hålla sig till, flygplan. Vote: Var inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Är jag verkligen ensam om att känna en stor klump i magen - hälften pga. hat mot enfalden, hälften pga. skratt - då jag såg titeln? Särskrivning doesn't half describe it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hyfsad. Saknade BMW. Var där på förhansvisningen, en vecka sedan idag. Hur kan man sakna bmw?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ska dit någon dag, i alla fall innan den stänger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Var inte där, men farsan sa att den inte var nåt vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ser inte nöjet att dregla över bilar jag aldrig nånsin kommer ha råd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nu börjar de i alla fall likna det dom ska hålla sig till, flygplan. Vote: Var inte där Nej jag har inte varit där. Bor typ 50 mil eller nåt därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur kan man sakna bmw?! Vi har en BMW och BMW hade ingen monter där. Get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vote:Har inte vart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts