P-C Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 El. Förresten. P-C, har du fått pappret om du kom in ? Nej, men jag har varit på intagningsnämden som fan. De vet inte hur de ska översätta mina betyg, gash. Men jag kommer antagligen in - enligt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det går säkert finfint! Jag hade inte problem med plus och minus på min egengjorda miniräknare. Men multiplikation... Mina kompisar på portalen skickar fortfarande runt ett filmklipp där jag skriker: "FEM GÅNGER FEM ÄR FAN INTE TIO DIN JÄVLA IDIOT!". FIxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja, jag kom in Uhm... Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag tog mig in, men jag ska nog byta till Fordons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Tycker inte ni det är läskigt med allt det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja jag kom in på Bromma Flygteknik. Deusstom heter det "preliminär intagning" inte " Icke-definitiv gymnasieansökan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har inte fått veta vart jag kom in än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har kommit in på allt jag sökte på. Lägger upp i ordning vilka jag sökte 1: Elprogrammet 2: Bygg 3: TPS 4: Teknik 5: H&R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ja jag kom in på Bromma Flygteknik. Deusstom heter det "preliminär intagning" inte " Icke-definitiv gymnasieansökan Det heter preliminär intagning. Men den är icke- definitiv. Båda har rätt, men jag är mycket manligare så jag vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det heter preliminär intagning. Men den är icke- definitiv. Båda har rätt, men jag är mycket manligare så jag vinner. Icke defenitiv låter finare. Angående gymnasiet så är ju jag ett år äldre än de som går i nian nu. Går på samhällsprogrammet och kan säga att ni som valt det har gjort ett bra val enligt mig. Jag trivs jättebra. Förresten, är det ingen som ska gå natur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts