Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Idag fick jag ett brev från Gymnasieintagningen på posten, precis som de flesta nior i landet (tror jag). Så, hur gick det för er, blev ni erbjudna plats på era respektive ansökningar? Själv hade jag gjort 3 ansökningar, men av någon anledning fanns bara mitt förstahandsval med på listan. Det var en ansökan till linjen Digital Produktion på Portalens Gymnasium. Och jag kom in, jag hade 240 poäng och 210 var gränsen. Eftersom detta var mina preliminära betyg tror jag att jag kommer klara det ännu bättre med den definitiva ansökan, eftersom jag höjt mig en del. Så, hur gick det för er? (Självklart alla niondeklassare jag menar). Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Idag fick jag ett brev från Gymnasieintagningen på posten, precis som de flesta nior i landet (tror jag). Så, hur gick det för er, blev ni erbjudna plats på era respektive ansökningar? Själv hade jag gjort 3 ansökningar, men av någon anledning fanns bara mitt förstahandsval med på listan. Det var en ansökan till linken Digital Produktion på Portalens Gymnasium. Och jag kom in, jag hade 240 poäng och 210 var gränsen. Eftersom detta var mina preliminära betyg tror jag att jag kommer klara det ännu bättre med den definitiva ansökan, eftersom jag höjt mig en del. Så, hur gick det för er? (Självklart alla niondeklassare jag menar). Jag kom också in på Portalen på min tid. Gick sådär. Bytte till samhäll på Ale Gymnasium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag kom också in på Portalen på min tid. Gick sådär. Bytte till samhäll på Ale Gymnasium. Jo, jag vet. Hoppas jag klarar programmeringen bättre än vad du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jo, jag vet. Hoppas jag klarar programmeringen bättre än vad du gjorde. Det går säkert finfint! Jag hade inte problem med plus och minus på min egengjorda miniräknare. Men multiplikation... Mina kompisar på portalen skickar fortfarande runt ett filmklipp där jag skriker: "FEM GÅNGER FEM ÄR FAN INTE TIO DIN JÄVLA IDIOT!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det går säkert finfint! Jag hade inte problem med plus och minus på min egengjorda miniräknare. Men multiplikation... Mina kompisar på portalen skickar fortfarande runt ett filmklipp där jag skriker: "FEM GÅNGER FEM ÄR FAN INTE TIO DIN JÄVLA IDIOT!". Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Länk? Jag har den inte själv. Jag vet inte var den finns men de brukar skicka den till mig på msn så fort jag loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ska man få veta idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har inte fått något brev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Oh noes, har inte fått något. Det är ytterst tveksamt om jag kommer in på något av mina val då jag inte ens såg efter vad intagspoängen var. Redigerad 6 april, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ska man få idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Har inte fått något Men jag kommer lätt in på min linje, endast 36 sökande på 60 platser. Redigerad 6 april, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Komm in på samhällvetenskapsprogrammet. har 205 poäng och intagnings gränsen var 175. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Chansen att jag kom in med mina 75 poäng och IG i både Sve och Eng är ganska minimal... däremot den defenitiva lär gå bättre eftesom ja har G i alla kärnämnen och totalt 130-140 poäng (hittils) är rätt stor, men tanke på att det är en helt ny öppnad skola (Första terminen) och det är ett lite udda program (transport) bör man komma in med 30 poäng (G i kärn ämnena) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag kom prelemenärt(stavning?) in på (2)IT-Gymnasiet (som alla andra som sökte ) men jag ville igentligen gå på (1)john bauer(stavning?) eller (3)praktiska gymmnasiet(fordon) i västerås... siffrorna är i villken ordning jag sökte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ska man få idag? Nja, jag hade fått det, chansade på att i alla fall några fler hade fått reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kom in på fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ohh FU jag som hade totalt glömt bort det och jag sitter hos brorsan och allt Hoppas jag kom in på det jag sökte. Ni får nog veta lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kom in på mitt förstaval (Samhällsvetenskaps grej) Men ska byta till Teknik - Datorteknik, kommer in där också. Har 210 eller 215 poäng minns ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Kom in på mitt förstahandsval Portalen i uddevalla, Redigerad 6 april, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hoppas man kommer in på Designgymnasiet. Hoppas också man slipper bli klasskamrat med nån forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts