Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ja men man ska inte köra för snabbt heller för då träffar inte Sweet & Co. Man bör åka ganska sakta. Tja, man hinner inte komma upp i någon direkt hastighet med Glendalen, eller på 10 m eller vad man kör emmellan. Jag körde iallafall runt i en halvcirkel på de 2 första, och sen körde jag bara raktöver dem under bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nic Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Precis.. det bästa sättet att klara drive by uppdraget på är att köra på ballasmedlemmarna. Ibland får man in en fin sladd så dom dör vid första överkörningen. Annars går det bra att köra över dom flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
baecklund Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Trevligt,tack för all hjälp! Har nu klarat Drive By (genom att köra över en del av dom). Säger till om jag kan tänkas behöva hjälp med något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jag rammade alla Ballas jag kunde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts