Donkeey Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Lägg upp era bilder. ni kan även fråga vart ställen är och vart man kan köpa pistoler.. ok.. till min fråga.. vart köpen man den där guldiga pistolen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kolla kartan, finns inte så mycket ställen där det säljs pistoler Det är under little italy typ, borde inte vara så mycket där lägger upp lite bilder sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 :'( :'( :'( NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE_____JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ F'n mina bilder är svarta ! jag som tagit bilder överallt. Bugg? Sorry för en onödig post med måste bara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej i vissa spel går det inte att ta bilder.. Men borde gå om man använder Fraps ^^ Godfather bild jag nyss tog, har inte gjort så många uppdrag på sisstone och jag blev tvungen att sänka Upplösningen Extremt :'( http://img383.imageshack.us/img383/2627/godfather43mz.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 :'( :'( :'( NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE_____JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ F'n mina bilder är svarta ! jag som tagit bilder överallt. Bugg? Sorry för en onödig post med måste bara :'( Exakt samma sak har hänt mig. Vet någon hur man kan lösa det. Och vet någon varför det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Exakt samma sak har hänt mig. Vet någon hur man kan lösa det. Och vet någon varför det händer. Tar ni printscreens? Testa med Fraps annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts