Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Som kanske många redan vet så är R.O.S.E Online ett gratis MMORPG. Jag spelade det mycket förra våren och är nu sugen på att lira det igen. Är det någon här på forumet som lirar det? Tanka det här! Duh! Sidan är nere men kommer nog tillbaka snart. Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 För er som undrar: Max level är 250 (om det inte är ändrat sen förra året). Redigerad 6 april, 2006 av nor_adde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har för mig att det inte är gratis längre Men jag kanske är helt ute och cyklar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Som kanske många redan vet så är R.O.S.E Online ett gratis MMORPG. Jag spelade det mycket förra våren och är nu sugen på att lira det igen. Är det någon här på forumet som lirar det? Tanka det här! Duh! Sidan är nere men kommer nog tillbaka snart. Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 För er som undrar: Max level är 250 (om det inte är ändrat sen förra året). Det började kosta i oktober tror jag. Innan du startar en ny topic bör du kanske läsa på lite... Det som var gratis innan var bara beta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Förlåt. Den här låses nog snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts