GiZmo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Du har ju redan avslöjat att du bär på två konton? Men de kan ni inte bevisa! Muahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Du har ju redan avslöjat att du bär på två konton? Ja, men bevisa det för mig så erkänner jag mig besegrad. Skapade ett nytt eftersom att jag inte kom åt mitt gammla. Redigerad 6 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Medlem nummer 1 brukar automatiskt heta admin/administrator, men Hultenius skapade en till admin och tog sedemera bort medlem (admin) nummer 1. Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [O][T],Apr 6 2006, 20:49] Medlem nummer 1 brukar automatiskt heta admin/administrator, men Hultenius skapade en till admin och tog sedemera bort medlem (admin) nummer 1. Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning. BOT Men jag har för mig att jag har sett en medlem som hette nr 1. Som var supermember? Eller har jag drömt det? Det jag menar är alltså: är han verkligen borttagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [O][T],Apr 6 2006, 20:49] Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning. BOT Eeeew! Är den stor? Hrm, mi scusi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Men jag har för mig att jag har sett en medlem som hette nr 1. Som var supermember? Eller har jag drömt det? Det jag menar är alltså: är han verkligen borttagen? Det finns bara en Super Member och det är Test1 (Medlem nummer 4). BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [O][T],Apr 6 2006, 21:06] Det finns bara en Super Member och det är Test1 (Medlem nummer 4). BOT Jahaa.. ja då fattar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Räknas det om man har ett annat account? för jag kunde typ inte svara bara läsa på min andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Räknas det om man har ett annat account? för jag kunde typ inte svara bara läsa på min andra. Även kallat Hybernatad.. @ #1 medlemmen: Hultan har förklarat det någonstans. Om jag minns det rätt så blev den användaren deletad pga. okänd anledning. (Tror den hette "TEST" enbart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Även kallat Hybernatad.. Förlåt men... Haha! Busted! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Då kan ju jag ställa en fråga som jag har tänkt på.. Är det inte trist att de personerna med jämna tusental som nummer (member # 1000, 2000, 3000, ja ni fattar) är aktiva.. Fatta respekt att vara medlem nummer 2000, t.ex. Jag är nog den närmaste som fortfarande är aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Även kallat Hybernatad.. @ #1 medlemmen: Hultan har förklarat det någonstans. Om jag minns det rätt så blev den användaren deletad pga. okänd anledning. (Tror den hette "TEST" enbart) Okej, jag tror jag fått en upffattning om member no:1 nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [O][T],Apr 6 2006, 19:49] Medlem nummer 1 brukar automatiskt heta admin/administrator, men Hultenius skapade en till admin och tog sedemera bort medlem (admin) nummer 1. Googlebot är ingen medlem utan en spindel som söker av forumet för att ge träffar vid google sökning. BOT Medlem Nr. 1 är oftast Ägaren själv och kan därför heta precis va faen han vill för det är Ägarens användarnamn.. Den första medlemen tror jag faktiskt som stellan skriver hette TEST rätt o slätt. Letade igenom gammla kopior utav Gtasajten och lyckades hitta det namnet och numret på nåt sätt.. Fråga mig inte vart för det var ett bra tag sen.. Minst tre månader sen innan olyckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Japp, jag har en användare som är nr 299. Använder den dock inteför jag glömde bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vem är den med lägst medlemsnummer förutom Hultenius som fortfarande är aktiv då? Arman, tror jag. Zalcinowa är ju member 6, men han har lämnat forumet, va? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 :'( Hmm. Det är då inte ofta man ser dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hmm. Det är då inte ofta man ser dig. Nej :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag tittar in ibland, inte särskilt ofta dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag är nog den närmaste som fortfarande är aktiv. Satan så retligt det måste vara att inte vara # 6000! Det hade jag tyckt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Satan så retligt det måste vara att inte vara # 6000! Det hade jag tyckt iaf Ja, speciellt när #6000 inte har gjort en enda post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts