Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag... Don Lotus Skulle ha använt den om det inte hade blivit något knas vid namnbytet, men sen är ju denna ganska nära också Redigerad 6 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är kvar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jepp. *Gråter* Member No. 1 skapades som ett test, har för mig den bar namnet Test också. Hmm.. Kanske den här TEST1 du tänker på? Testare 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hmm.. Kanske den här TEST1 du tänker på? Testare 4-ever Han verkar ju vara num. 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Han verkar ju vara num. 4. Ja, men jag funderade om det var han han tänkte på när det gäller än Testare, Det där var ju forumets allra allra första post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har en gammal användare vid namn Matter som är nånting på 900, men glömt lösenord och annat tjafs så nu är det denna som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är också kvar även om man kanske inte kan tro det, är inte lika aktiv längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Då kan ju jag ställa en fråga som jag har tänkt på.. Är det inte trist att de personerna med jämna tusental som nummer (member # 1000, 2000, 3000, ja ni fattar) är aktiva.. Fatta respekt att vara medlem nummer 2000, t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fräsigt att kicka allas arseh och ha 1. Skulle till och med slå Hultenius själv. Vem har den mäktiga platsen # 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Vem har den mäktiga platsen # 1 Läs igenom tråden men kan nu säga nu när du ändå frågar: Det är antagligen ett konto som Hultan har gjort för att Testa sidan och sen tagit bort kontot Redigerad 6 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vem har den mäktiga platsen no. 1337 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vem har den mäktiga platsen no. 1337 ?? Den här jäveln. Och han har skrivit en post, slöseri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vem har den mäktiga platsen no. 1337 ?? Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=1337 Suck, en icke aktiv ancändare med en post i GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min gammla användare hade 1900 - 2000. Vill inte säga hela id till den eftersom att två konton är förbjudna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min gammla användare hade 1900 - 2000. Vill inte säga hela id till den eftersom att två konton är förbjudna. Du har ju redan avslöjat att du bär på två konton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag undrar vem som är användare 666! lyckliga han. Jag är nästa 666, bara en 2a ivägen. kan även nämna att P-C är exakt medlem nummer 1000 före mig. Redigerad 6 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Den här jäveln. Och han har skrivit en post, slöseri. Kicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kicka Eller lotta ut till någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag undrar vem som är användare 666! lyckliga han. Jag är nästa 666, bara en 2a ivägen. kan även nämna att P-C är exakt medlem nummer 1000 före mig. Det är gamla gode 3rezz http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Nu när det är uppe på tal så kan jag ju säga att jag om åtta dagar firar mitt första år som medlem här på forumet! Wohoooo! Edit: men vadfan tänker jag med? det var ju inte alls det som den här tråden handlade om.. förlåt Redigerad 6 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts