Stora_tomtefar Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är kvar. Mindre aktiv, men kvar. (Men "mindre aktiv" menar jag att jag läser vad andra skriver, men svarar sällan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Har inte kollat... edit: 3 295 har jag Edit2: Vem är Member no 1? Redigerad 6 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har inte kollat... edit: 3 295 har jag Edit2: Vem är Member no 1? Gissa, han som skapade forumet är ju förståss inte han som är nummer ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Gissa, han som skapade forumet är ju förståss inte han som är nummer ett FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Gissa, han som skapade forumet är ju förståss inte han som är nummer ett Precis. stekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Har inte kollat... edit: 3 295 har jag Edit2: Vem är Member no 1? Finns ingen medlem som är nummer ett. Naturligtvis var det Hultenius som skapade den men den finns nu inte kvar. Vet inte varför Hultenius gjorde en till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 FEL! Ursäkta men vad är fel? Jag sa ju att han som skapade forumet inte är nummer 1, och det är han ju inte.. så vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ursäkta men vad är fel? Jag sa ju att han som skapade forumet inte är nummer 1, och det är han ju inte.. så vad är fel? Eh, sry. Läste i all hast. Trodde att du skrev att han var nummer ett. Ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fyfasen, man är långt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Eh, sry. Läste i all hast. Trodde att du skrev att han var nummer ett. Ber om ursäkt. Egentligen trodde jag Hultan var no. 1, men kollade efter jag skrev det där inlägged Jag är nästan 10 000 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Google bot är nummer 1, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Google bot är nummer 1, eller? Skulle Google bot vara en member? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Me, me ohh me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag konstaterar tyvärr: tyvärr. Fin mening. Äh, min penisavund är inte stor nog för att bli mock-modest över detta. Jag tillhör ändå eliten. Gruppkram nu! Just take me to your leader, AAAHAHAHAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Varför använder du inte den användaren då? Jag är också kvar.. Hehe, har försökt få tillbaka den användaren i ca...2 år nu tror jag. Anledingen till att jag har den här användaren är för att jag glömde bort mitt lösenord på Scarface. När jag skulle fixa tillbaka det så blev det något sorts "fel" som gjorde att jag inte kunde få tillbaka Scarface. Blev lite rörigt det där, men jag hoppas du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är här. Har en användare med medlemsnummer 200-nånting förut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min första medlem, Flugfarfar är jäkligt nära gränsen. Haha jag är ju mycket närmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Haha jag är ju mycket närmare Jepp. *Gråter* Member No. 1 skapades som ett test, har för mig den bar namnet Test också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts