Mikolan Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ja hur många member med no. under 1000 har vi kvar egentligen? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag tror att jag e kvar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ett par 100 BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Guilty as charged. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Bra fråga. Skulle gissa på runt 100 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag som har noll koll. ---------Borta--------- Redigerad 6 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vet inte om jag räknas, men jag har varit medlem sen Oktober 2002 Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Skulle också gissa på runt 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vet inte om jag räknas, men jag har varit medlem sen Oktober 2002 Scarface Varför använder du inte den användaren då? Jag är också kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min första medlem, Flugfarfar är jäkligt nära gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Blev medlem i November -02, Men blev portad utan anledning , därför att funnylin tydligen trodde att jag och min brorsa var samma person. Kamikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag är kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vem är den med lägst medlemsnummer förutom Hultenius som fortfarande är aktiv då? Arman, tror jag. Zalcinowa är ju member 6, men han har lämnat forumet, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vem är den med lägst medlemsnummer förutom Hultenius som fortfarande är aktiv då? Arman, tror jag. Zalcinowa är ju member 6, men han har lämnat forumet, va? KalleR har 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Arman har 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Och arman 10 den jäveln jag vill ha 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag är alltid kvar... även om jag på sista tiden har varit lite inaktiv. KalleR: Redigerad 6 april, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fräsigt att kicka allas arseh och ha 1. Skulle till och med slå Hultenius själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag skulle kunna gissa på ungefär 1000 medlemmar jag menar ju, det är ju folk som har blivit medlemm men sen skitit i att vara inne här. Men om vi räknar aktiva tror jag att det är runt 100 eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts