Bobbo Viking Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Haj haj! Jag har precis plockat fram det gamla Driver till PC och cruisat runt lite i San Francisco och Miami, vilket börjar bli tråkigt. Jag har haft spelet i 100 år utan att klara igenom de olidliga uppdragen för att få upptäcka Los Angeles och New York. Så nu undrar jag, é det någon som har en sparfil till Driver (om det nu går att greja in?) där någon har klarat spelet? Eller något fusk så att man får alla banor? Har kollat på GameFaqs och annat utan att hitta nåt. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hjälp..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Pratar vi om Driver 1? Jaja tror jag hade nå fusk, kan försöka leta reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Snackar vi om första driver? Isf vet jag att det fanns ett fusk man kunde skriva in för att få alla banor. kommer inte ihåg var jag hittade det eller så. men att det finns vet jag. EDIT: Cheat Planet Tada... står långt ner. Redigerad 6 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Snackar vi om första driver? Isf vet jag att det fanns ett fusk man kunde skriva in för att få alla banor. kommer inte ihåg var jag hittade det eller så. men att det finns vet jag. EDIT: Cheat Planet Tada... står långt ner. ÅH! TACK! PUSSELIPUSS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Det känns inte värt att starta en ny tråd. Jag har också dammat av Driver. har tyvärr inte min sparfil och orkar inte klara till där jag var förut. Mitt problemet är att jag inte vet var man skall placera sparfilen. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Det känns inte värt att starta en ny tråd. Jag har också dammat av Driver. har tyvärr inte min sparfil och orkar inte klara till där jag var förut. Mitt problemet är att jag inte vet var man skall placera sparfilen. Någon som vet? Antingen så bör du lägga den i en eventuell mapp i dina dokument, om inte så måste det vara någonstans på hårddisken där du installerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Antingen så bör du lägga den i en eventuell mapp i dina dokument, om inte så måste det vara någonstans på hårddisken där du installerat det. Förstår inte riktigt nu.. Sparfilen skall väl ligga där spelet är installerat. Prövade att lägga den I saves men inget hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Förstår inte riktigt nu.. Sparfilen skall väl ligga där spelet är installerat. Prövade att lägga den I saves men inget hände. Eventuellt Mina dokument och nån mapp som heter Driver eller nåt sånt,där lägger du sparfilen. ..Dock så vet jag inte alls hur driver är med det där,så jag kan vara ut å cykla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Eventuellt kan du ju spela en omgång och spara, sen avslutar du spelet och högerklickar Drivermappen, tar "Sök" och väljer "senast ändrad" till dagens datum och tid (för en halvtimme sen och framåt). Då får du nog åtminstone en fil som är ändrad nyligen. Kolla i vilken mapp denna fil låg, så vet du var du ska lägga din tankade sparfil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 (redigerad) Jag är på det första uppdraget. provade att köra igenom det sju-åtta gånger men klarade det inte. Det är ju sjukt svårt. Hoppas det blir lättare sen. EDIT: Klarade av det nu. Tack för hjälpen. Redigerad 28 augusti, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts