DrStupid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag står i badrummet och dricker cola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag står i badrummet och dricker coca cola, inte samtidigt dock. Pepsi hade jag nästan glömt bort att det fanns. Har inte druckit det på evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Står i badrummet/ Pepsi Cola Ibland, om jag har något att göra, kan jag gå runt och borsta tänderna, men oftast står jag kvar i badrummet. Och Pepsi är sötare än Coca-Cola, därför godare enligt mig. Coca-Cola light duger därför också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Står i badrummet, orkar inte torka upp tandkräm från golvet. Fast det kanske hade varit mer självklart att gå runt utan eltandborste. Coca Cola. Ofta man dregglar på golvet om man går runt och borstar tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det skulle bli så för mig Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag springer en halvmarathon medans jag borstar tänderna . I princip så gör jag faktiskt det. Inte bokstavligt kanske, emn ajg är överallt i huset medans jag gör det. Oh, just det ja. Jag dricker Coca Cola. Light, that is. Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna. Det beror på vad jag hittar på medans jag borstar. På morgonen går det på några minuter, men på kvällarna brukar jag fastna framför tv:n, alltså kan jag sitta i en halvtimma eller mer. Redigerad 6 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ja, jag går omkring i huset / Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Null vote. Dricker DR PEPPER och PREMIER COLA ffs! Mer intressanta, och nödiga topicar har låsts tidigare. Alltså: LÅS TRÅD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det skulle bli så för mig Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna. Cirkus 2-3 minuter. Ganska normal tid tror jag. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det skulle bli så för mig Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna. Jag brukar sätta mig vid datorn med tandborsten i munnen, så kommer man på sig själv efter 5-10min och går och spottar. har blivt skicklig på att borsta med vänstern på senaste för att kunna styra musen sammtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag brukar sätta mig vid datorn med tandborsten i munnen, så kommer man på sig själv efter 5-10min och går och spottar. har blivt skicklig på att borsta med vänstern på senaste för att kunna styra musen sammtidigt Haha, jag är vänsterhänt så jag var proffs redan från början! Går runt i huset / Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Många av er som går omkring gör det för att ni tycker tandborstningen är långtråkig, så säg mig, hur länge borstar ni egentligen? Verkar som en del sitter i en kvart och slipar gaddarna. Hm, ingen aning, olika. Fast på morgonen kanske ja borstar till och från i ca 15-20 min, under den tiden passar jag på att byta vatten till katterna, plocka fram dagens kläder till mig, går från å till Tv-nyheterna och handfatet (för att kunna spotta).. På kvällen borstar ja tänderna inte mer än 10 min. Men brukar köra med tandtråd då istället oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Går alltid omkring Den andra frågan var lite svårare. Cola är alltid gott, speciellt en kall 33cl burk efter man tränat.. Gillar i och för sig Pepsi också, älska "Ta-hur-mycket-Pepsi-du-vill-dagar" i Furuvik Vote: Går omkring i huset/Föredrar Coca-Cola. edit: 2000 posts. Tårta till mig för allt spam. Redigerad 7 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Cola är alltid gott, speciellt en kall 33cl burk efter man tränat.. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts