chiligr Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Står i badrummet/coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 För det mesta går jag runt i huset, eller sitter vid datorn och borstar, som jag förövrigt gör just nu Sen föredrar jag Coca Cola framför Pepsi Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 NULL VOTE står i DUSCHrummet/coca cola Detaljer... Patrik: Finns väl inte direkt någon "mening". Men min hjärna undrade om man kunde göra en tråd där varje alternativ har fler alternativ i sig, och det gick ju tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Går omkring / Coca-Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, jag står i badrummet / Pepsi Cola Men jag dricker inte cola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 VOTE: Ja, jag går omkring i huset / Coca Cola Har för mkt damp i kroppen för att kunna stå stilla å göra ngt så tråkigt som att borsta tänderna (fast de sista 5 minuterna står jag faktiskt framför spegeln i badrummet och kör den sista finputsningen hehe) Coca cola å Pepsi är iof lika goda... men köper coca cola oftare än pepsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, jag står i badrummet / Coca Cola. Det understa alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Badrummet/cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ja, jag går omkring i huset / Coca Cola Självklart val ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 ska självklart stå Pepsi Cola längst nerKan inte en mod ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Går om kring. Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Går omkring / Coca-Cola. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Går omkring i huset och dricker coca cola light =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Palla gå runt i huset när jag borstar tänderna. Vote : Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ja, jag går omkring i huset / Coca Cola Det blir ju så långdraget annars då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej, jag står i badrummet. Coca Cola. Vilken knasig poll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Det är tydligen vanligare att cola drickare går runt i huset. ... eller kanske inte? (genomsnittligt alltså.) Redigerad 6 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bdullha Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vote: Null Vote. Sitter vid datorn och borstar tänderna. Sprite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Står i badrummet, orkar inte torka upp tandkräm från golvet. Fast det kanske hade varit mer självklart att gå runt utan eltandborste. Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts