skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Har lite tråkigt just nu så jag passar på att göra en onödig omröstning, tänka pröva på ett litet "system" som jag funderat på i dagarna... nämligen.. nånting. Ni ser det framför er i vilket fall som helst Så, instruktionerna är enkla, rösta bara på det som passar överens med vad du gör/tycker. Som trådens namn indikerar är detta bara ett experiment, vill se hur det kommer att gå och så vidare. Älskar att ha tråkigt! Öhm, ska självklart stå Pepsi Cola längst ner Redigerad 5 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Står i badrummet och föredrar Coca-Cola. Missade du att skriva Pepsi på det ena "nej alternativet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tja, jag brukar stå på händerna och ha tandborsten mellan fötterna samtidigt som jag gör mina kvällsarmhävningar. Nej, jag står kvar i badrummet. Pepsi Cola Men jag dricker Icas cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Står i badrummet och föredrar Coca-Cola. Missade du att skriva Pepsi på det ena "nej alternativet"? Ellerhur jag ser ingen skillnad på de två sista alternativen! Vote: Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 I badrummet med en Coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Egentligen så gillar jag varken Pepsi eller Coca Cola nåt vidare, men om jag måste välja så blir det Pepsi. Jag går även runt i huset när jag borstar tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag går alltid runt i huset när jag borstar tänderna. Blir så tråkigt annars. Föredrar Pepsi om jag måste välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Kan väl säga hur det ligger till hos mig då. Hatar Pepsi. Älskar (Coca) Cola. Går INTE omkring i huset när jag borstar tänderna. Borstar rätt våldsamt så det skvätter som fan, inget man orkar torka upp från golvet i fem olika rum liksom. Edit: OHMYGOD - UMBERTO! Redigerad 5 april, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Null vote. Är det Umberto från n0llans?, har aldrig sett dig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Springer runt i hela huset när jag borstar tänderna och jag föredrar Coca-Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nödvändigast ever Aja, Gillar Pepsi och smyger omkring i huset när jag borstar nötterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, jag står i badrummet / Pepsi Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Röstade fel. Skulle röstat alternativ nummer 1. Men jag råkade trycka på trean, fuck fuck dubbel fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Null vote. Är det Umberto från n0llans?, har aldrig sett dig här. Yess... Är inte så aktiv här men tittar in då och då, men nu ska vi inte gå OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Går runder när jag borstar tänderna, gör lite allt. Coca cola dricker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Den första då, pepsi gillar jag inte, å står är oftast för trött för att gå runt i huset när jag borstar tänderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vote: Ja, jag går omkring i huset / Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 NULL VOTE står i DUSCHrummet/coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nej, jag står i badrummet / Coca Cola Edit, vad är då meningen med experimentet? Redigerad 5 april, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ja, jag går omkring i huset / Pepsi Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts