VickeX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tja. Någon som har lust att köra Liero? Först måste vi se vilka som kan och vill hosta, eller spela över huvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Tja. Någon som har lust att köra Liero? Först måste vi se vilka som kan och vill hosta, eller spela över huvudtaget. Hahah.. Det var ju länge sedan man spelade det =).. Men nu äre så att jag ska fixa läxor.. Och efter det blir det LOST.. Så är nog med imorn om det är någon som kör då. Edit : Kan nog hosta, inte säker. Edit t00 : Nej fan. Inte Liero, man ska köra Lierox!! , pwn Redigerad 5 april, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Edit t00 : Nej fan. Inte Liero, man ska köra Lierox!! , pwn Va faktiskt det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Du kunde ju ha dragit upp min tråd... Nåväl, ska tanka Liero, längesen man spelade det. Och jag ska ju trots allt hålla en inofficiell turnering i det på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Du kunde ju ha dragit upp min tråd... Nåväl, ska tanka Liero, längesen man spelade det. Och jag ska ju trots allt hålla en inofficiell turnering i det på DH. Tänker du ta och hosta någonting när du får ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag kan hosta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag äger alla på liero (eller inte) ! Jag tjuv tränar i skolan mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Ip? Ska bara fixa med portarna. Sådär. 213.114.197.230 port: 23400 Redigerad 5 april, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Jag äger alla på liero (eller inte) ! Jag tjuv tränar i skolan mohahaha Jag äger alla i min skola. Fast det är Liero 1. Och dom är tråkiga. Kör bara på Kill'em'all. Med oändligt med vapen och bara chiquitabombs och mines och skit. Edit: Ok joinar 213.114.197.230 Edit2: Kan inte joina. Säger att vi har olika versioner och att du har 0.6 någonting. Är det bara den nyaste på hemsidan? Redigerad 5 april, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Jag äger alla i min skola. Fast det är Liero 1. Och dom är tråkiga. Kör bara på Kill'em'all. Med oändligt med vapen och bara chiquitabombs och mines och skit. Edit: Ok joinar 213.114.197.230 Edit2: Kan inte joina. Säger att vi har olika versioner och att du har 0.6 någonting. Är det bara den nyaste på hemsidan? Tanka senaste. Startade om servern med pass. 213.114.197.230 pass: babbel Redigerad 5 april, 2006 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ok joinar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Men det där var ju knappt roligt. 5.vad det nu va var ju mycket roligare Men iaf. Hosta igen. Edit: Va é pass? Men. Vafan, kan inte joina level random? Välj nån då. Redigerad 5 april, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Liero, spelade alltid det i skolan i sjuan. Är det fortfarande proppfullt med virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Liero, spelade alltid det i skolan i sjuan. Är det fortfarande proppfullt med virus? Det har det aldrig varit. Vad spelade ni för skändar- verisioner egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Faen så länge sen man spela det då Vart hittar man det?? Ok det där ser mer ut som att jag aldrig spelat det .. Men jag har inte kvar det och som sagt det var ett tag sen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det har det aldrig varit. Vad spelade ni för skändar- verisioner egentligen? Mina kompisar som fixade spelet genom att söka på Google efter det. Men det var i skolan så vi brydde oss inte riktigt om virus=) Kan en vänlig själ länka till en säker version att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kan hosta *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kan hosta *host* HAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Mina kompisar som fixade spelet genom att söka på Google efter det. Men det var i skolan så vi brydde oss inte riktigt om virus=) Kan en vänlig själ länka till en säker version att ladda ner? Här. http://www.rit.edu/~mrh8700/Mirrors/LieroX-v56b-Pack1-7.zip Det där är verision 56, finns en nyare men verision 56 är bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts