Kane Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Liberty City Stories kommer till Play Station 2 den 28 April i år. Ni kan förhandsboka på Gta Sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Liberty City Stories kommer till Play Station 2 den 28 April i år. Ni kan förhandsboka på Gta Sajten! Förbokade på cdon i februari. Men jag stör mig på att det inte har kommit bilder till ps2 än, trotts att det bara är knappt en månad kvar till relasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Billigt var det också minsann, humdum. Något att se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Härligt! Fast jag lär få vänta ett litet tag innan jag kan köpa det då jag precis shoppat godis för 5500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Härligt! Fast jag lär få vänta ett litet tag innan jag kan köpa det då jag precis shoppat godis för 5500. Vad köpte du? OnT: Ska nog förhandboka snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vad köpte du? En 12" bas och ett slutsteg. Man kan ju inte motstå när ord pris är 7400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Är det bara jag som inte känner någon vidare längtan efter Spelet? Känns som stora steg bakåt. Menar självklart inte staden utan funktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Är det bara jag som inte känner någon vidare längtan efter Spelet? Känns som stora steg bakåt. Menar självklart inte staden utan funktionerna. Jag é inte heller så facinerad. Inte alls som vid släppen av Vice City och San Andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag é inte heller så facinerad. Inte alls som vid släppen av Vice City och San Andras. Så facinerad som vid släppen av Vice City och San Andreas är absolut inte jag heller. Men det beror nog på att man kommer komma tillbaka till en stad som redan funnits sedan tidigare och att spelet redan finns, fast till en annan konsoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag har inga förväntningar alls på spelet - därför anser jag chansen att jag kommer njuta av det är stort. Vet inte mycket om musiken dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jävla helvete att jag inte har någon ps2. Som vanligt så hamnar man sjuuuuuuuuuuuuuukt mycket efter i GTA-svängarna då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Är det bara jag som inte känner någon vidare längtan efter Spelet? Känns som stora steg bakåt. Menar självklart inte staden utan funktionerna. Aaaa...jag håller med dig. Får köpa spelet om ett tag...GAMES kommer ändå ha fullt pris KUK GAMES! HATA DE! Redigerad 6 april, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nån som vet när det utspelar sig egentligen? Tänkte på vilken sorts musik det kmr att vara osv! Men känslan är ju långt ifrån lika bra som SA och VC men det är ju ändå ett GTA spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vet inte men det kommer iaf vara 3 år innan gta 3 hoppas man får träffa nån som har vart me i dom andra gta spelen i det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hm, tänkte precis på en sak.. GTA serien är som star wars filmerna, börjar från sluten och ja, ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tänker köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har redan bokat det för några månader sen på cdon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Synd att det typ inte utspelar sig innan gta san andreas, nåt år. Så man kunde få se cj när han gör sin framfärd i LC. Det lär ju komma i San Andreas stories! Om det nu kommer! Edit: Kom på att San Andreas stories borde utspela sig i San andreas! Redigerad 8 april, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tror jag ska köpa det även fast jag har det till PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts