skribb Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag kunde inte spy det funkade inte bara. Jag gick till skolan men jag spyde för att det var nån konstig mat. Fan va man blev glad! Nu slipper man fejka. Haha. Ofta man spyr av att äta skolmat. Jag vet att det inte är den godaste, men jösses... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Haha. Ofta man spyr av att äta skolmat. Jag vet att det inte är den godaste, men jösses... (drar upp) Det var något som hete chiken sala nånting sånt. var någon jätte konstig och äklig sås på. Sen tror jag att alla gånger fingret har varit nere i halsen har hjälpt.. Men fyfan!! Tandkräm får man feber av! Bra tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Men fyfan!! Tandkräm får man feber av! Bra tips! What? Får man feber av tandkräm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hell yeah! Pannan blev varm som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts