Valle-Ball Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Om du åker buss till skolan kan du ju alltid "missa" den BTW, min kompis till mig har gjort till rutin att göra det varje Onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Prövat att säga såhär till din mamma: Om jag går till skolan kommer du aldrig mer få träffa mig för jag har blivit mordhotad. ?? . Eller gör som jag, säg att du vill va hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Själv säger jag helt enkelt att jag inte pallar att åka. Det har blivit en stor föränding inom detta sen man började gymnasiet, nu anses man vara så pass vuxen att man kan bestämma själv om man vill eller orkar gå till skolan. Innan var det mest "Äh, iväg till skolan med dig!", nu är det mer "Ja, känner du att du inte orkar så behöver du inte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Gör några situps så du blir lite varm och svettig. sedan sniffar du lite på svartpeppar så du börjar nysa. efteråt är du ganska snorig. så ligger du där i sängen. varm, svettig och snuvig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Men vad är detta egentligen. Ut med språket, människa. Vad är det som är så fel med alla förslag du hitintills fått? Många är ju, om än uppenbara, väldigt bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Till Anathema: Jag skrev tidigare ett riktigt groteskt inlägg på vad du kunde göra för att slippa skolan, men sen när jag läste igenom vad jag hade skrivit så lät det ganska brutalt. Tycker bara bara du är allmänt envis som inte tar de goda råd som du har fått hittills... Att låtsas-spy är nog det bästa alternativet tycker jag. OM jag va i din situation skulle jag, utan att tveka, låsa in mig på toan och låtsas spy. Ingen förälder kan missförstå dig, och om dina föräldrar verkligen bryr sig om dig, ska det väl inte va några större problem? Ett tips är ju oxå att du har dålig andedräkt, så dem verkligen märker att du har kräkts Till Matteus: "Innan var det mest "Äh, iväg till skolan med dig!", nu är det mer "Ja, känner du att du inte orkar så behöver du inte"." - Jo, tack! Känner igen det där! Fast då hade man ju å andra sidan studiebidraget att tänka på oxå.. Plus att det var "slutstation". (tog studenten för ett par år sen, men minnet finns kvar) Redigerad 5 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 "Tro mig"...? Nej jag har inte gjort det själv men jag lovar att man blir så äcklad att man spyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Bara säg du mår dåligtLåtsas spyGå inte till skolan (dra nån annanstans)Dra till skolan och "bli sjuk" där och säg till en kompis att du är sjuk och gick hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom. Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick. När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar. Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter. Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter. Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom. Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick. När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar. Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter. Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter. Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill. Det brukar du använda förstår jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Det brukar du använda förstår jag? Ja, jag skulle tro det. Han är ju "Dr stupid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tryck in fingrarna i ögonen riktigt hårt. När dina ögon är helt blodiga och du inte kan se längre så drar du ut ögonen och äter upp dom. Ta sedan en lång och smal pinne och stoppa in i näsan. När du känner att du har nått hjärnan så börjar du röra runt. Snart kommer hjärnsubstansen börja rinna ut. Blanda ut hjärnsubstansen med lite vatten, och drick. När du gjort det så ska du ta 5st 20 cm långa smala stålpinnar. Dom ska du stoppa in i diverse känsliga delar. Nu tar du en fet och vass kniv. Stoppa in den i rövhålet så långt det går, och ha kvar den där i ca 25 minuter. Dra sedan ut kniven, och häll snabbt ner en flaska saltsyra i det nu förstorade hålet. Vänta 20-30 minuter. Efter denna behandling kommer du kunna stanna hemma från skolan pricis hur länge du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Använd klasikern: Ät 2-3 skedar tandkräm så får du feber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Får man det? Tandkräm är känt för fixa problem... alla problem ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tandkräm är känt för fixa problem... alla problem ^^ Haha Tandkräm innehåller basiska ämnen, om man äter tandkräm blandas det med saltsyran i magen och blir neutralt = Vatten och vanligt Salt. Så då blir det ingen matsmältning och det leder till att man får ont i magen, dock inte så smart. Eller så äter man mycket surt och får väldit stark Saltsyra i magan och det läder till att det fräter bort slemmet som skyddar magen så får man enormt magknip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tandkräm är känt för fixa problem... alla problem ^^ Till och med Skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 6 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag kunde inte spy det funkade inte bara. Jag gick till skolan men jag spyde för att det var nån konstig mat. Fan va man blev glad! Nu slipper man fejka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Du lever upp till ditt namn ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag kunde inte spy det funkade inte bara. Jag gick till skolan men jag spyde för att det var nån konstig mat. Fan va man blev glad! Nu slipper man fejka. Kan du inte berätta vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts