Roxxy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 En gång så låtsas spydde jag. Vaknade på morgonen, sa till morsan att jag mådde dåligt och att jag höll på att spy så jag sprang in till toan och låtsades spy. Tadaaaa Billig trick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Men lärarna då Hmm... tja.. det är ju klart... Men om det bara är en dag så är det nog inte så farligt Redigerad 5 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 När du säger att du inte kan berätta tvingar ju du dig själv att nästan berätta. Det är ju fan som om jag skulle säga "Hej, jag har ett lik alldeles bredvid mig, vad ska jag göra?", eller alla ni hade antagit att jag är en sån som begraver folk och inte har någon kista att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Du kan också ta och göra kväljande ljud och hälla vatten I toan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fan alltså, inget man kan äta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fan alltså, inget man kan äta ? Ät jäst så får du ont som faen i magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ät jäst så får du ont som faen i magen Har inte jäst hemma :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fan alltså, inget man kan äta ? Laxerings medel ... kasnke lite svårt att få tag på sådär direkt ... men smyg ner det i oboyn om du hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har inte jäst hemma :S Drick sirap det tror jag man spyr av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har inget av de.. shit alltså vad ska man göra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Varför vill du slippa skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Varför vill du slippa skolan? Läs första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Men herregud hur svårt kan det vara? Säg att du har ont i magen eller huvudet. Dom kan ju inte säga att du inte har det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har inget av de.. shit alltså vad ska man göra . Då finns det bara en sak: Svälj ditt sagg Det funkar tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Tagit bort Redigerad 5 april, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Då finns det bara en sak: Svälj ditt sagg Det funkar tro mig "Tro mig"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 "Tro mig"...? Hahhahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Okej, mycket seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Säg att du mår dåligt. Och om dina föräldrar inte går på det, dra till skolan, säg till en schyst lärare att du mår dåligt så får du nog gå hem igen, alternativt vila i skolan, du kommer ju iallafall missa det du vill missa (antar att det är något speciellt pass) Gäller bara att det finns humana lärare på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Då finns det bara en sak: Svälj ditt sagg Det funkar tro mig ??? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts